1

Onderwerp: reparatie cricut cake

heeft iemand enig idee waar je een cricut cake zou kunnen laten repareren (buiten de garantie om) hier in nederland?
mijn cricut cake is namelijk niet helemaal goed en zou hem graag willen laten repareren maar zou niet weten waar dat kan en of het de moeite is qua prijs die hiervoor gevraagd wordt.
hopelijk kan iemand mij verder helpen

groetjes marleen

Groetjes Marleen

Re: reparatie cricut cake

Waarom buiten de garantie om??? :think:

De distributeur is kars, misschien kunnen zij je verder helpen.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

4

angelique1984 schreef:

Klopt Iena misschien kan je het daar proberen:

http://www.kars.nl/nl/tips_ideeen.php?p … tel=Cricut

of via hobbyzaken want de cricut machine bestaat al een tijd voor kaarten maken etc werken met papier ,de cricut cake is redelijk nieuw .misschien dat hobby winkels ook contacten hebben met mensen die cricut machines repareren.
succes
Jolanda

5

susanvanswaaij schreef:

Waarom buiten de garantie om??? :think:

omdat ik hem in amerika heb gekocht en ze heel erg moeilijk doen
(ben al bezig met mijn rechtsbijstand verzekering) maar dit is allemaal zo'n gedoe dat ik wil gaan proberen om hem hier te laten maken en dan de kosten te gaan verhalen.

Groetjes Marleen

6

Jolanda62 schreef:
angelique1984 schreef:

Klopt Iena misschien kan je het daar proberen:

http://www.kars.nl/nl/tips_ideeen.php?p … tel=Cricut

of via hobbyzaken want de cricut machine bestaat al een tijd voor kaarten maken etc werken met papier ,de cricut cake is redelijk nieuw .misschien dat hobby winkels ook contacten hebben met mensen die cricut machines repareren.
succes
Jolanda

bedankt voor de tips ik ga contanct opnemen met kars kijken of hun mij verder kunnen helpen.

Groetjes Marleen

7

Mensen mensen toch, goedkoop is in vele gevallen duurkoop.
Denk toch eens aan onze eigen economie er werkgelegenheid...

Als iedereen gewoon binnen Nederland zou blijven kopen zou onze economie er een stuk beter voor staan en zouden we het allemaal veel beter hebben als nu.

Winkeliers binnen Nederland hebben het al moeilijk genoeg en ik geef ze groot gelijk dat ze niet in de rij staan bij het "repareren & vervangen" van artikelen die zij helemaal niet hebben verkocht.

Maar goed dat ik mijn mening, ook ik heb het geld niet voor het opscheppen, maar spaar gewoon wat langer  :)

8

Hallo mensen,

ook ik heb een defect aan mijn machine mijn probleem is dat ik geen garantie meer heb ik wil echter zo een duur apparaat niet zo maar even wegdoen maar weet dus niet waar je terecht zou kunnen voor reparatie kan iemand mij hierbij helpen? :s