Onderwerp: even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik zal mij hier even voorstellen, mijn naam is cupcake1983 en heb een zoon van bijna 1 een dochter van ruim 2,5 jaar.
Door alle mooie foto's ben ik ook besmet geraakt met het taarten bak virus Onze zoon wordt binnenkort 1 jaar en ik wil graag een mooie taart bakken. Ik zit al weken het internet af te zoeken naar ideeen etc. Ik heb wel eens een appeltaart gebakken maar daar houdt het ook bij op. Dit wordt dus een hele nieuwe uitdaging. Ik heb er ontzettend veel zin in en als het goeduitpakt wil ik hier zeker een hobby van maken. Eigenlijk wil ik dit al sinds de geboorte van onze dochter maar nam er nooit de tijd voor. Nu dus wel .
Ik wil een nijntje taart maken voor onze lieve bink. Ik heb nog helemaal geen spullen verder en vraag mij af wat ik het beste allemaal kan aanschaffen om te beginnen. verder zijn andere tips natuurlijk welkom (alle faq;s en how to's heb ik gelezen en voor een groot deel uitgeprint). Ik zie dat deze internet avond een beetje is uitgelopen hihi. Morgen half 7 staan de kids weer te trappelen dus ga maar gauw mijn bed opzoeken. Alvast bedankt voor evt reacties.
MVG cupcake1983