1 Laatst bewerkt door sam (09-08-2011 19:13)

Onderwerp: (Gevraagd) Mengkom van Kenwood Prospero KM 262

hallo,

Ik heb dus een dergelijke Kenwood 262 (met een mengkom van 4,3l), zie : http://www.pixmania.be/be/nl/656004/art … kenma.html

Ben best tevreden met mijn apparaat, maar zou heel graag een tweede mengkom hebben (ik bak veel en moet vaak 2 delen van deeg luchtig kloppen). Voor zover ik dat kan terugvinden op internet is het niet mogelijk om deze kom apart bij te bestellen.

Misschien heeft iemand van jullie wel zo'n kom op overschot, nadat de Kenwood het heeft begeven????

Ik zou er alleszins blij mee zijn en zou hem graag overkopen, dan heb jij nog iets terug gerecupereerd van je kapotte toestel.

2

Re: (Gevraagd) Mengkom van Kenwood Prospero KM 262

bij Plentyparts en Handyman zijn ze ook te koop. bij PP iets goedkoper dan bij de ander...

Groetjes, Dorothea.

3

Echt??? Ik ga eens op zoek op het web. Alvast bedankt voor de tip! :)

4

Is het je (inmiddels) gelukt een kom te bemachtigen, want ik zoek ook, maar helemaal niets te vinden.
Ook niet bij Handyman of Plentyparts :nooo

5

http://www.onderdelenonline.nl/catalog. … br=KENWOOD

Groetjes, Dorothea.

6 Laatst bewerkt door Dot (20-08-2012 19:42)

ik zie, dat de link niet zo gaat als wat ik net deed, je moet dan op die site het nr van de mixer vervangen, dus bv KM264 en dan in het volgende scherm : maatbeker aan klikken en dan krijg je er 1 op je scherm.
Ik heb zelf voor mijn kenwood KM023 ook een extra kom gekocht, maar weet niet meer bij welke site...

ps. ik had hem bij bestekeus.nl gekocht, maar die hebben alleen extra kommen voor chef en major.

Groetjes, Dorothea.

7

Dank je wel voor je snelle reactie, ik ga op de site kijken.

8

hallo,

Bedankt voor de link, hier staat ze inderdaad tussen. Ondertussen heb ik me al aangeleerd om room in een maatbeker met de mixer te kloppen en is een extra kom niet meer zo nodig, maar het is wel een handige site voor als er iets kapot gaat.

groetjes sam