Onderwerp: "schots" kasteel drama
Sinds ik een aantal geleden het boek van debbie brown binnen kreeg roept mijn zoontje al dat hij een kasteel taart met ridders wil voor zijn verjaardag.
Dat moet lukken dacht ik. Mijn eerste 3D. Het heet toch niet voor niks "easy party cakes"?
Nou, vergeet het maar!! Wat een drama.
Ten eerste koste het me veeeeeeeeel meer tijd dan ik had verwacht. Daarnaast kreeg ik met geen mogelijkheid de muren zo mooi sluitend als op de foto zodat je nu dus overal de bc tussendoor zag
En verder was het een gezamelijk project met mijn vader die van huis uit banketbakker is. Dat lijkt leuk maar hij heeft de tik dat hij de marsepein altijd extreem dun uitrolt om dan daarna heel trots te kunnen zeggen hoeveel hij over heeft. Gevolg.......
Overal scheuren!! Hij heeft dus uiteindelijk een extra strook eroverheen geplakt
Na nog maar eens tot 10 geteld te hebben. Heb ik de lat deze keer maar wat lager gelegd.
Mijn man is een enorm schotlandfan dus bij deze was de taart opeens ook een beetje voor hem. Namelijk "schots en scheef"
Zoon lief vond hem iig fantastisch en daar gaat het toch om.
En aangezien ik ook gelijk maar mijn verjaardag vierde heb ik mezelf de achterkant toegeëigend
Uiteindelijk is alleen het "grasveld" opgegaan dus Bram heeft het kasteel maandag met zijn vriendjes op de creche opgegeten!
Het was dus iig wel de moeite waard.
Tips en trucs zijn in ieder geval meer dan welkom!!!!!!