1

Onderwerp: autokoelkasten

Heeft iemand ervaring met koelkasten speciaal voor in de auto? Je kunt ze eerst thuis aan 220v zetten en dan in de auto aan 12v.
Ik overweeg om er 1 aan te schaffen maar het zou prettig zijn als ik wat ervaringen van anderen mee zou kunnen nemen in mijn beslissing.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

2 Laatst bewerkt door mitsey (01-08-2011 13:31)

Re: autokoelkasten

Neem er dan geen met zo'n omvormer erbij maar eentje die eventueel ook op gas kan dat zijn de betere! Die met een omvormer koelt een paar graden onder omgevingstemperatuur en die andere koelt meer als 'normale' koelkast. Let er wel op dat als je onderweg lange stops maakt de koelbox uit te doen want gaat niet altijd vanzelf en je wil toch verder rijden  ;)
Ik zeg Electrolux!

3

dank je. ik zal dat zeker meenemen in de zoektocht. Hij wordt puur voor taartvervoer dus lange tussenstops zal ik niet maken. ( hoop ik  :+ )

4

weet niet of er echt taarten in passen  :think:

5

ik heb er wel een maar dat is een reiskoelkast maar daar passen niet echt grote taarten in want hij is maar max 25 cm breed volgens mij

6

ik had er gezien van binnenzijde 55cm diep en 55cm breed en binnenhoogte 60 cm. Die winkel is pas 6 augustus weer open en mijn biologische vader woont daar vlakbij. Hij zou dan eens gaan horen wat zo'n ding kost.

7

oh das wel een fijne maat!

8

als ik meer info heb zal ik het hier delen, ok?  :)

9

Ben benieuwd. Heb er ook naar gekeken maar schrok me rot van de prijzen voor de groetere koelkasten  :s

Ik heb dus een kist laten maken  :+  met piepschuim en een bodem waar de elementen in liggen. Het werkt echt super!!! De wanden heb ik met diepvriestassen van de AH beplakt en zo kan je het ook goed schoonhouden  :Y

10 Laatst bewerkt door Dot (01-08-2011 17:01)

ik heb ook zo'n kist gemaakt, er is een topic over taarten in de auto waar ik een foto gepost heb, even zoeken...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153379
mijn foto staat op pag 2, maar op pag 1 is ook een mooie grote te zien!

Groetjes, Dorothea.

11

dat wilde ik dus eigenlijk ook, zo'n kist maken. Maar toen kwam mijn "vader" dus met die koelkasten en ben ik daar gaan kijken. Alleen door de vakantie weet ik dus nog geen prijs.
Als dat echt heel duur is...wordt het dus ook zo'n kist. Die how-to ervan heb ik al opgeslagen  O-)

12

Kan het je echt aanraden  :Y  Ik heb een keer een proeftaartje erin gezet en die heeft er zeker een hele dag ingestaan en het was nog steeds koel  :D