1

Onderwerp: Garde kenwood laten zakken??

Vorige week kreeg ik een Kennie cadeau  :)
Maar hij neemt het onderste van de kom niet goed mee.
In de handleiding staat beschreven hoe je de moer van het hulpstuk met de begeleverde sleutel moet losser draaien om hem te laten zakken. Maar dat lukt dus niet. Die moer zit muurvast...

Heeft nog iemand diet probleem gehad? En hoe hebben jullie het opgelost??

2

Re: Garde kenwood laten zakken??

Niemand??
We krijgen hem echt niet los gedraaid. Zelfs niet met sterke man kracht  :nooo

3

haha een moer die moervast zit  :o sorry niet grappig
heb je een accutol? misschien dat proberen, wel je slipkoppeling aanpassen zodat je m niet kapotdraait

4

Een accutol? Kennen we in België niet... Is het zo'n boormachine om vijzen vast en los te vijzen?
Kan je daar ook moeren mee los maken?  :o

Zal mijn man nog eens moeten inschakelen want daar ken ik niks van hoor...

5

Een accutol is een boormachine/schroevendraaier met een accu... Wat zijn vijzen?

6

Als je hem nog maar pas hebt, kan je er dan niet even mee terug gaan: je hebt toch nog garantie?
Lijkt mij beter dan zelf iets (stuk) te doen....

7

Ik zou ook even contact opnemen met de leverancier met je probleem.  :Y

Dat is toch een TAART waard!

8

dit heeft toch niks met garantie te maken? want als je die ingreep niet zou moeten doen zou het niet in t boekje staan

9

Maar als je de ingreep niet voor elkaar krijgt, zou ik hem toch echt terug sturen hoor! (voor je het weet is verniel je iets en daar is ie naar mijn mening toch echt wat te kostbaar voor!)

10

ik zou naar de winkel gaan, bij een goede service hoort dat ze m voor je bijstellen.
stel dat er iets mis gaat, zit je met de brokken.

11 Laatst bewerkt door Dot (21-07-2011 10:44)

ik heb hem in het begin ook hard moeten draaien hoor, voor ik hem los kreeg, dus misschien krijgt je man hem wel los? hij moet tegen de draad in, dacht ik en dan verderop weer vast gedraaid. Het gaat echt maar om een paar millimeter.

Groetjes, Dorothea.

12

We kochten hem bij Makro, ik denk dus niet dat ze hem daar even zullen afstellen voor ons...

Mijn man krijgt het ook niet voor elkaar.
Maar we zullen nog eens proberen. En anders toch eens naar Makro bellen.

Btw vijzen zijn schroeven  :) Zo zie je maar dat nederlands en vlaams toch enorm verschillend kan zijn.

13

biancib schreef:

We kochten hem bij Makro, ik denk dus niet dat ze hem daar even zullen afstellen voor ons...

Btw vijzen zijn schroeven  :) Zo zie je maar dat nederlands en vlaams toch enorm verschillend kan zijn.

zo zie je weer: elk nadeel heb z´n voordeel: je mist de service, maar koopt meestal (iets) goedkoper in. ;)
Ik had mijn vorige Kenwood ook bij een groot concern gekocht, maar mijn nieuwe Kitchenaid bij een echte kook/bak etc. winkel. Toch plezieriger als er iets is. vind ik. :Y

14

biancib schreef:

Kun je niet met kenwood zelf contact opnemen dan?

15

Het is gelukt! Eindelijk  :)

Tja je mist idd wel de service van een kleine zaak... Maar de kitchenaid in de locale boetiek stond bij ons 699 euro  :s. Bij Vandanborre (waar je trouwens ook een goeie service krijgt vind ik) 420 euro. Dat is bijna 280 euro verschil!
Ik had eigenlijk liefst een kitchenaid gehad. Maar mijn ventje kwam thuis met een Kenwood van bij Makro. Maar ik ben er helemaal blij mee hoor  :Y

16

:thumb:  ;)

17

biancib schreef:

Het is gelukt! Eindelijk  :)

Tja je mist idd wel de service van een kleine zaak... Maar de kitchenaid in de locale boetiek stond bij ons 699 euro  :s. Bij Vandanborre (waar je trouwens ook een goeie service krijgt vind ik) 420 euro. Dat is bijna 280 euro verschil!
Ik had eigenlijk liefst een kitchenaid gehad. Maar mijn ventje kwam thuis met een Kenwood van bij Makro. Maar ik ben er helemaal blij mee hoor  :Y

Helemaal waar, ik heb ook behoorlijk meer betaald  voor de K.A. dan bij bv. Sligro, waar ie( wit) in de aanbieding was. Maar nu heb ik een mat-antraciet-kleurige en goede persoonlijke garantie, vind ik wel belangrijk bij grote aanschaffen.

Maar wat leuk om als verrassing een prachtige Kenwood te krijgen, helemaal goed, toch :Y , en prima merk. Veel plezier ervan.

18

ik werk bij de makro en we hebben wel service. Ze zullen zeker proberen om de moer los te maken , en anders nemen ze contact op met de leverancier. Vraag er maar naar bij de klantenservice.

19

@ Lenneke, goed om te weten!

Dan kan jij misschien antwoorden op een andere makro vraag  :D
Hoe komt het eigenlijk dat ze in Nederland zo'n uitgebreid assortiment van cakemixen, vormen en zelfs fondant hebben en in België niet?
Is hier er hier misschien nog niet voldoende vraag?