1

Onderwerp: Wonky bruidstaart

De bruidstaart van deze week was een wonky cake. Echt super spannend, want dat had ik nog maar twee keer eerder gedaan en voor een bruidstaart moet het natuurlijk wel precies kloppen qua verhoudingen.

Toen hij klaar was dacht, oeh, straks vinden ze hem te paars, maar toen ik op locatie aankwam en alles en iedereen in het paars zag, maakte ik me daar geen zorgen meer over :) Maar man, ik heb nog nooit zo last gehad van het weer. Het leek wel of had ik de taart overgoten met fondantglazuur, echt niet meer leuk!

De taart is gewoon van biscuit en de vullingen zijn als volgt: onderste laag citroenbavarois, tweede van onder is chocolademousse en de bovenste twee met aardbeienvulling. Daarnaast had ik 20 cranberrycc's en 20 frambozencc's.

Komt ie:

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/16juli2011-7_21;39;17_16-07-2011.JPG

Overzichtsfoto op locatie:

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/16juli2011-8_21;39;30_16-07-2011.JPG
(voor de oplettende burger; de helft van de topper is onderweg gesneuveld, ik had nog een reserve mee, maar ook die had het begeven, dus dan maar zo.)

Feedback is altijd welkom en bedankt voor het kijken!

Re: Wonky bruidstaart

Hoi,

Geweldig mooie taart.

3

Prachtig!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Erg mooi!

Groetjes Natasja!

5

Wauw die ziet er mooi en strak uit! :thumb:
Heb je de biscuits gebakken in van die speciale pannen of ben je aan het snijden geweest?

Groetjes, Anouk

HEEEL erg mooi!

Hij is echt helemaal geweldig!!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

8

Super wat een mooie taart. Deze manier van wonky zie je niet zo vaak, maar vind ik erg mooi. Deze is toch anders gestapeld als de speciale bakblikken hiervoor.Is hier een speciale naam voor?

9

Prachtig super kleuren !!!

10

super mooi hoor :Y

11

Mirie schreef:

Super wat een mooie taart. Deze manier van wonky zie je niet zo vaak, maar vind ik erg mooi. Deze is toch anders gestapeld als de speciale bakblikken hiervoor.Is hier een speciale naam voor?

Ik ben even gaan googlen en begrijp dat de andere vorm topsy turf heet.

12

wauw, gaaf zeg !!

Groetjes, Conny

13

Ziet er geweldig uit !!  :thumb:

14

Werkelijk, wat een pracht van een taart!

Jacqueline

15

in 1 woord;  :thumb: geweldig :thumb:
Super mooie taart :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

16

ik vind het een hele mooie taart geworden super!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

17

Wow, echt ontzettend mooi zeg. Super!  :thumb:

Prachtige taart.
Mooi kleuren, super strak...GEWELDIG!!

19

Geweldig! En retestrak ik vind dat knap met dit weer  :thumb: Ik moet ook maar eens verder gaan oefenen. Mijn to do list wordt steeds langer.. Als ik straks 80 ben ben ik nog mijn to do list aan het afwerken  :lol: Jouw taart gaat onder t knopje inspiratie. Super gedaan!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

20

Heel gaaf!!!!

Echt heel mooi,geweldige kleuren ook :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

22

Wat een super wonky!! Hele mooie vorm.. en absoluut mega strak!!

Allereerst bedankt voor alle reacties!

Haaz76 schreef:

Wauw die ziet er mooi en strak uit! :thumb:
Heb je de biscuits gebakken in van die speciale pannen of ben je aan het snijden geweest?

Ik ben lekker aan het snijden geweest!

24

Prachtig :)

25

Wow Iris, wat een ongelofelijke mooie Wonky!  :thumb:  Prachtig gewoon! Ik vind je kleuren combi ook heel mooi. Super chique uitstraling. Mooie topper ook. Wat balen dat er 1 is gesneuveld... :s

Groetjes San