1

Onderwerp: Glutenvrije Cars taart 1e keer

Hi,

Na heel wat avondjes op deze leuke site is het met gelukt om een glutenvrij Cars taart te maken voor mijn zoontje.

2 avonden aan het bakken geweest om voldoende biscuit te hebben en afgelopen vrijdag avond 3 uur bezig geweest met vullen, afsmeren, bekleden en decoreren. Gevolg .... een compleet ontplofte keuken!

Maar ik moet zeggen, ben zelf best trots op het resultaat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y7YNGFAB-D.jpg

Mijn zoontje vond hem helemaal  geweldig en hij smaakte ook nog prima. De taart is afgelopen zaterdag helemaal opgegaan. Ook de visite die niet glutenvrij hoeft te eten, vond hem prima smaken.

De vulling had ik voor mijzelf maar even simpel gehouden: dr Oetker banketbakkersroom en lemon curd uit een potje.

Op de site kwam ik ook allerlei mooie Cars auto's van marsepein tegen, maar dat vond ik voor nu nog even een brug te ver, dus heb ik het makkelijk voor mezelf gemaakt en kant en klare auto's erop gezet.

Mijn dochter wordt eind augustus 5, dus die krijgt ook een glutenvrij taart! Heeft iemand een goed idee? Ze wil zelf paars met roze, veel hartjes en bloemen en ook nog sterren!!!

Groetjes
Brenda

Re: Glutenvrije Cars taart 1e keer

Mooi hoor :)

Is dit je aller eerste taart ?

3 Laatst bewerkt door Brootje (14-07-2011 18:51)

Hi,

Ja dit is echt de allereerste taart die ik gemaakt heb.

Het is lastig om een glutenvrije taart te krijgen en dit was de eerste verjaardag sinds hij glutenvrij moet eten. Ik kon het niet over mijn moederhart verkrijgen om geen leuke taart hebben.

Meestal bestelde ik gewoon zo'n slagroomtaart bij de Hema, maarja dat kan niet meer.

Kon de arme schat (en zijn zus) niet afschepen met een bitterkoekje!

Groetjes
Brenda

4

Wat een leuke taart! En gefeliciteerd nog dan!

5

Mooie taart :thumb:
En nog van harte met de verjaardag van je zoontje :+

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl