1

Onderwerp: Help! Moulinex mixer maakt heeeel veel herrie!!

Hoi Allemaal

Ik heb nu een stuk of 5 taarten gemaakt en wilde graag zo´n mooie keukenmachine omdat ik lamme armen kreeg van het biscuit-mixen. Gisteren dus naar de Mediamarkt en een Moulinex Masterchef Gourmet gekocht. Heel mooi ding, dus vanmorgen meteen eerste biscuitmix erin gemikt...
Alleen MY GOD wat maakt dat ding een herrie! Een hele hoge pieptoon, die je volgens mij 3 straten verderop nog kunt horen...Niet erg prettig.... Is dit normaal??? Was wel het ergst bij de hoogste stand natuurlijk, maar het leek ons wel erg extreem...

Thanks voor de antwoorden!
Groetjes Annet

2

Re: Help! Moulinex mixer maakt heeeel veel herrie!!

Heb geen idee of dit normaal is maar ik kan mij voorstellen dat het geen pretje is.
Ik heb mijn lagers van de Kennie versleten dus ook die maakt een raar geluid, dus ik zit soms ook met mijn vingers in de oren.  :D

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Re: Help! Moulinex mixer maakt heeeel veel herrie!!

Hoi,

Ik heb ook een moulinex masterchef gourmet, maar de mijne maakt geen piepende geluiden. OK, je hoort wel een zoemend geluid als die mixt, en als je ernaast staat, zal je niet zomaar een conversatie kunnen houden, maar mij lijkt het vrij normaal.

Anders eens terug gaan naar mediamarkt, misschien zit er wel een foutje in?

Succes ermee!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com