1

Onderwerp: zichtbaarheid op Google

Nav het topic van vannacht, vraag ik me dus af hoe zichtbaar alles is voor de "buitenwereld" .
Het lijkt erop, dat diegene zich alleen op het taartenforum geregistreerd heeft om in dat topic te kunnen antwoorden; maar hoe komt ze op dat topic, vraag ik me dan af.... heeft ze het dus via een zoekmachine gevonden??

Groetjes, Dorothea.

2

Re: zichtbaarheid op Google

Eh.... die begrijp ik niet zo goed? Natuurlijk is alles in babbel zichtbaar voor de buitenwereld? Even een kwootje uit het sticky daar:

MAAR: Hou rekening met het volgende:
>> denk na voor je hier post. Dit is een openbare forumrubriek, dat betekent dat iedereen die dat wil, mee kan lezen. Wil je dus klagen over je baas of je buurvrouw, dan mag dat, maar realiseer je dat ook zij het kunnen lezen. Of als je een rare foto van jezelf of je schoonmoeder plaatst, schoonmoederlief of je (toekomstige) baas deze ook kunnen zien, ook volgend jaar. Zoekmachines vinden veel en onthouden alles! ;)
Moderators verwijderen geen topics alleen omdat je er spijt van hebt gekregen. Google heeft binnen 30 minuten deze site - en dus jouw topic! - al geïndexeerd.

Waarom dacht je dat het niet zichtbaar zou zijn?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: zichtbaarheid op Google

Ja, dat zal ze via een zoekmachine hebben gevonden, als je woorden intikt wat in die berichtjes voor komt dan komt dat topic naar boven.... wil niet weten waar ze naar aan het zoeken was.......... :think:

4

Re: zichtbaarheid op Google

Sorry M, had natuurlijk ook het sticky even kunnen lezen, maar misschien is het op deze manier weer eens goed duidelijk voor iedereen....
Idd Marinina, ik wil het ook niet weten...

Groetjes, Dorothea.