1

Onderwerp: 75 Laatst geposte taarten

Ik heb 'de Laatste 75 geposte taarten' als favoriet opgeslagen en bekijk dit vaker dan de normale taarten topics. Nou ja vaker... eigenlijk altijd  :)
Super handig want anders zie je alleen de berichten waar veel op gereageerd is  :Y
Maar ik mis in dit overzicht de 3D taarten, is het een idee dat die bij de laatste 75 worden toegevoegd? Kan dat?

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

2

Re: 75 Laatst geposte taarten

Dat kan, als M. tijd heeft.

:think:
Misschien moet ik een cursus proggelen gaan volgen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: 75 Laatst geposte taarten

Thanks, ik wacht af :)

En een cursus proggelen  :rolleyes: ... klinkt niet erg smakelijk
Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met codes opmaken voor een website  :D

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

4

Re: 75 Laatst geposte taarten

Ow, had ik dat nog niet gedaan?  :o Stond wel op de todo-list, toch?

*zoekt naarstig naar ergens in een hoekje verstopt lijstje*

Oh ja...   O-)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: 75 Laatst geposte taarten

Wil je mij misschien uitleggen hoe dat werkt (dat je alleen even snel de laatst gemaakte taarten kan zien)? Ik zit veel te vaak en veel te lang op dit forum omdat ik niks wil missen, zou wel fijn zijn als ik er even doorheen kon "racen".  :lol:

Groetjes Eline

Re: 75 Laatst geposte taarten

Eline, zie de sticky bij de Taartenparade

En dames, alvast bedankt!!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

7

Re: 75 Laatst geposte taarten

Oke, dank je wel!

Groetjes Eline

8

Re: 75 Laatst geposte taarten

@Annemarie............die staan er toch gewoon bij de 3D taarten in de 75 laatste......... :think:

Mss moet je je favorieten even refreshen (weet niet met welke browser je werkt?)

9

Re: 75 Laatst geposte taarten

Tnx Karin, je hebt helemaal gelijk. Daarom dacht ik dus dat ik het al had gedaan... ik had het ook al gedaan :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: 75 Laatst geposte taarten

Gebruik ook wel eens de 'officiële' link maar heb echt nog nooit een 3D er tussen zien staan... Maar zie nu inderdaad dat ze er staan  :Y
Opgelost! Thanks!

Oh en ik gebruik Google Chrome, kan je je favorieten automatisch laten refreshen dan?

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

11

Re: 75 Laatst geposte taarten

Marianne schreef:

Tnx Karin, je hebt helemaal gelijk. Daarom dacht ik dus dat ik het al had gedaan... ik had het ook al gedaan :+

Hihihi........kan me voorstellen dat je het echt af en toe niet meer weet.........ik help je graag  ;)

12

Re: 75 Laatst geposte taarten

Annemarie1107 schreef:

Gebruik ook wel eens de 'officiële' link maar heb echt nog nooit een 3D er tussen zien staan... Maar zie nu inderdaad dat ze er staan  :Y
Opgelost! Thanks!

Oh en ik gebruik Google Chrome, kan je je favorieten automatisch laten refreshen dan?

Google Chrome gebruik ik niet meer, na een flitsende snelle start werd deze bij mij megatraag, ben nu weer terug naar Firefox.....automatisch refreshen zal er niet in zitten, maar ik weet wel dat je soms als je een favoriet opent even op F5 of CTRL-F5 moet drukken om de nieuwste info op je scherm te krijgen.......