Re: Strak, strakker, Ganache!!
huh??????? zijn die wel goed?? hij is prachtiggg...wat vonden ze tegenvallen dan??
Om een mega lang verhaal enigzins kort te houden... Klant had andere formaten daisies verwacht.. in bevestigde offerte stond kleine daisies... Maar daarna bleek natuurlijk de hele taart verkeerd te zijn, hij was niet lekker .. nja eigelijk was dus alles fout.. Na enige uitleg van mijn kant om enkele dingen op te helderen en hun er aan te herinneren dat ik de taart volgens offerte heb gemaakt. Nu verwachten hun het geld terug van de taart... omdat ik hun bruiloft heb "verpest" ... Deze taart heeft hun 180 euro gekost, en dat is volgens mij een enorm schappelijk bedrag voor zon taart.
Ik heb dus ook aangegeven dat ik niet terug ga betalen, en nu willen hun een advocaat gaan inschakelen..
De rest van de details zal ik besparen...
Dankzij hun ben ik wel enorm hard aant denken of ik verder ga met bruidstaarten... Eerst 2 weken terug het gedoe op locatie en nu dit weer... ik weet niet of het me dat waard is... die energie steek ik liever in kindertaarten...

) Ze krijgen geen 1 euro terug.. en over t taartje ben ik nog aan twijfelen... van de ene kant wil hem wel maken ben ik van t gezeur af... van de andere kant hoef ik hier niet aan toe te geven...
maar wel een simpel taartje anders is het zonde!:P