1

Onderwerp: kenwood of KitchenAid

hallo,

ik wil binnenkort een nieuwe mixer kopen omdat die van mij kuren begint te  krijgen welk merk is beter en wat voor soort raden jullie aan.
Ik gebruik deze voor taarten te bakken maar ook voor zo te koken dus kortom hij word heel vaak in de week gebruikt

2

Re: kenwood of KitchenAid

Ik denk dat je best bij de zoekfunctie eens het woord 'Kenwood' intypt en je gaat zonder twijfel een antwoord vinden op je vraag

3

sam schreef:

Ik denk dat je best bij de zoekfunctie eens het woord 'Kenwood' intypt en je gaat zonder twijfel een antwoord vinden op je vraag

ik vraag toch om jullie advies want zelf op internet zoeken kan ik ook maar ik vraag om jullie advies

moeilijk he kiezen
ik heb een kenwood major omdat ik van veel en groot hou! ik vind hem niet heel mooi maar de kom van deze is 6.7 liter en dat gaf voor mij de doorslag. ik ben er erg blij mee.
als je veel geld te besteden hebt is er tegenwoordig ook een cooking chef, das de major met een inductie kookplaat, hoe verzinnen ze het toch!

succes hoor

liefs marieke

5

Heyhey,

Ik heb zelf een machine van Krups en ik vind hem geweldig.
Ik heb de Krups Expert Serie 9000 KA940.
Ik geef toe dat hij wat moeilijk te vinden is, maar functioneel kan ik er net meer mee. De ingebouwde weegschaal en timer zitten zie je weinig bij kenwood en kitchen aid. Het scheelt mij heel veel at ik weg kan lopen van de machine.

Hopelijk kan je er wat mee.

Succes!!!!

6

Ik heb de k- mix van kenwood. Bevalt prima, maakt wel veel lawaai (doen ze allemaal volgens mij). Bij mij maakt dat niks uit want hij staat in de bijkeuken.

Claudia

7 Laatst bewerkt door Movado (27-06-2011 20:00)

Ik wilde mijn hele leven (nou bijna dan) al een Kitchenaid, dus toen mijn oude keukenmachine kapot ging heb ik die kans met beide handen aangenomen. ik ben er heel blij mee, ziet er ook echt goed uit. Nog geen nadeel ontdekt (behalvevdan dat je iedere dag een excuus zoekt om 'm te gebruiken) ;-)

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

8

sweetlovely schreef:
sam schreef:

ik vraag toch om jullie advies want zelf op internet zoeken kan ik ook maar ik vraag om jullie advies

Ik bedoelde ook niet intypen bij google, maar de zoekfunctie hier op het forum. Deze vraag is namelijk nog al een aantal keren voorbij gekomen en toen hebben er verschillende personen hun advies gegeven

9

MC Claud schreef:

Ik heb de k- mix van kenwood. Bevalt prima, maakt wel veel lawaai (doen ze allemaal volgens mij). Bij mij maakt dat niks uit want hij staat in de bijkeuken.

Claudia

Ik klop het af. Ik heb nu tijdelijk twee Krups machines naast elkaar staan en ze staan ook meestal tegelijk aan. Maar nog geen gezeur gehad van huisgenoten dat ze te veel herrie maken. Kenwood werdt tijden de demonstratie in de winkel al tegengesputtert dat de machine te veel lawaai maakte (huisgenoten zeuren soms een beetje  :o )

10

Ik heb een kenwood waar ik erg blij mee ben en ook ik heb daar later ook de rasp en smoother bijgekocht en die worden door mij ook vaak gebruikt ik ben er al een aantal jaren erg blij mee.

Goed schoon te maken en veel mogelijkheden om aan te vullen met apparaten buiten enkel de mixer die uiteraard ook top is.

succes met de aankoop