Onderwerp: Zelfbedachte uitstekers
De uitstekers en plunge cutters van de webshop zijn super, maar ook prijzig. Tenminste ik begin net en wil dan eigenlijk alles wel hebben:-))), en dan is het prijzig
En ik wil dus zeker weten dat ik het leuk blijf vinden voordat ik vanalles aanschaf;-)
Ik heb tot nu met een borrelglas cirkels uitgestoken en haar gemaakt met een klei"pistooltje" van mijn dochter;-)
De klei-uitstekers kun je natuurlijk ook gebruiken.
Misschien hebben jullie nog meer Low-budget uitsteker tips?;-)
Ik heb trouwens wel de uitstekers alfabet en cijfers van de Hema.
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007
Ik heb intussen een tweede album aangemaakt om de foto te plaatsen, maar geen idee hoe ik alle foto's bij elkaar krijg in een album. Maar goed, daar ging het nu niet om. Ik heb hier een foto van de materialen die ik heb gebruikt voor het maken van een uitsteker en alvast het voorlopige resultaat van de draak

Een erg scherpe hoek maken wil niet, maar als je het tangetje net iets voor de bocht vast klemt, kun je het ijzer er zo om heen vouwen. Ik was van plan om de twee stukken ijzer vast te maken met een ty-rap door een gaatje (evt boren), maar het regende dus geen zin om naar de schuur te gaan. Toen maar een stukje plakband gepakt om de 'overlap' bij de staart vast te maken
Onder zijn kin is de vorm nog gewoon open. Het blijft goed zitten. Als je een kleinere vorm hebt, kun je die gewoon uit een stuk ijzer halen en hoef je ook niet te 'plakken'.