Onderwerp: Wat kan ik nu het beste gebruiken?
Voor het uitrollen tijdens de workshops?
Dit lijkt een heel simpele vraag, maar voor mij is ie niet zo simpel...
De meeste mensen werken met een rolling pin. Doordat ik zelf wat problemen met mijn polsen heb kan ik daar niet mee over weg... Wel met een kleintje voor de decoratie, maar niet met een grote om grote lappen fondant uit te rollen....
Ik werk zelf altijd met een houten roller, want dat is voor mij de oplossing, dat gaat perfect, ik hoef alleeen de handvaten vast te houden en rollen maar.... Nu heb ik zelf een houten roller die al jaren oud is, al van voor de periode dat ik dit soort taarten maakte en die is perfect,... nu had ik voor de cursisten dus eerst houten rollers gekocht van een bekende grote winkel , maar dat was niets... Tijdens het rollen kwam er zaagsel mee doordat ze van binnen uit slijten... Deze rolllers waren ook niet zo heel duur, dus maar gewoon anderen gekocht... Ik dacht eerst dezelfde als mijn oude roller, maar dit blijkt dus helaas niet zo te zijn.... Ik heb ze nu ongeveer een half jaar en ik geef maximaal 2 keer in de week een workshop, maar ze gaan nu een voor een allemaal stuk, terwijl deze toch niet goedkoop waren... dus ik zit er nu een beetje mee van wat nu... Ik kan wel allemaal rolling pins aan gaan schaffen, maar ik kan het zelf niet op die manier voor doen... dus ik vroeg me af wat gebruiken jullie allemaal voor het uitrollen?
Bedankt alvast voor het eventueel meedenken