1

Onderwerp: Net als op tv...

De sweet 18 van Amelle...
De lokatie was volledig in wit/ zilver aangekleed en ook de gasten
( 125 stuks, althans voor zoveel personen moest de taart zijn..) hadden zich aan een wit/ zilver dresscode gehouden.
De taart was dus uiteraard ook wit/ zilver. Ben benieuwd hoe Amelle de taart vond. Het organiserende bedrijf en de moeder van de jarige waren in ieder geval dolenthousiast.
Ik zou willen dat ik betere foto's wist te maken, zodat het wit ook echt stralend wit is en scherp op de foto staat......
Toch eens tijd vrij gaan maken voor een fotocursus

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLEX6IUB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CVGAKJH.jpg

Zoete groetjes, Marjolein

2

Re: Net als op tv...

super mooi!!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Mooi !!

4

Wat een prachtige taart is dit! de kleuren, de bloemen, de hele combinatie  :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

5

Prachtige taart zeg! en wat zijn je opstaande cijfers gaaf!
hoe blijven die zo prachtig rechtop staan :think:

helemaal top!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

6

mooie taart.. tips over de foto's heb ik niet wel moet kan ik je zeggen als je licht gebruikt dat dat wel eens wil helpen...

maar ik lees mee!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

7

Prachtig, werkelijk waar!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

8

Wow, blits zeg! En die cijfers... Weer zelf getekend??

Taart voor 125 personen in maar 4 lagen - dat zijn flinke taarten, niet?

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Gave taart!

Ik zat me inderdaad ook al af te vragen wat de maten zijn van de taarten.

10

heeel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

De maten van de taarten zijn 40 vierkant, 35 rond, 20 vierkant en 15 rond en 10 cm hoog. ( gevuld met 3 lagen)
De cijfers zijn uitstekers(!) Supergroot.
Ik heb ze gemaakt van gumpaste en ze staan rechtop door cocktailprikkers.

12

Prachtig !!! Heel mooi !
Dit verdient inderdaad een nog duidelijkere foto  :Y  Meer licht wil inderdaad helpen (en Junglefrog  ;) )

Groet, Jolanda

13

wow.. wat een plaatje !!

hoe bedoel je.. net als op tv?....

Yummie

14 Laatst bewerkt door zoete kunst (19-06-2011 21:49)

fairylaughs schreef:

wow.. wat een plaatje !!

hoe bedoel je.. net als op tv?....

Mijn kinderen kijken wel eens naar MTV 'My sweet 16' waar de feestjes voor de jarigen volledig over the top zijn...dat leek voor dit feestje ook van toepassing...

15

wow.......waanzinnig mooie taart.
Alles ziet er helemaal top uit, kleur, bloemen, cijfers en de andere details, echt helemaal top.

Wat de foto's betreft.......een fotograaf vertelde me pas dat een amateur zoals ik  :D  vooral op 2 dingen moet letten; fotograferen bij daglicht (om er voor te zorgen dat je niet te veel schaduwen ziet) en dat ik het beste een witte/lichte achtergrond kan gebruiken.
Ik ben er nog steeds niet goed in maar zie nu wel dat m'n taarten idd mooier uitkomen op de foto's nu ik daar op let.
Misschien heb je er wat aan......

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Super gaaf :D

17

De taart is prachtig!
Flink feest trouwens voor een meid van 18, als er een bedrijf wordt ingehuurd en er 125 mensen komen.. :rolleyes:

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

18

Prachtig....en Ben beniuwd waar je de cijfer uitstekers van hebt..vindt ze erg mooi en stijlvol

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

19

Super!!!!! :thumb:

20

KUNST!!!!! Super.

21

Geweldig! Echt een supertaart voor een 18e verjaardag!
Ben ook heel benieuwd waar je uitstekers van zijn, die van de megagrote cijfers, dan ga ik ze proberen te bestellen!:D

:thumb: heel mooi!

:o ben wel benieuwd welke uitstekers dat dan zijn, mooi sierlijk!

I never met a calorie I didn't like....

23

Wat een toppertje van een taart zeg!! In 1 woord geweldig. Ik heb zelf ooit een fotocursus in het buurthuis gedaan en daar heb ik toch iets van onhouden :lol: Als je achtergrond heel donker is b.v zwart en je fotografeerd op automatische stand dan doet je lens als het ware zijn " oog" heel wijd zeg maar, net als onze eigen pupillen doen in het donker. De andere kleuren in dit geval je taart worden dan anders van kleur. Hetzelfde geld voor een hele lichte kleur b.v. wit dan doet je lens zijn oog tot een spleetje knijpen omdat ie zoveel wit ziet. Denk maar aan in de zon kijken of in de sneeuw. De cursus was portret foto's maken en wij gebruikten daar(omdat we allemaal een simpele camera hadden)een grijze matte lap en dat ging prima. Ik hoop dat je er wat mee kan. Oh ja wat ook belangrijk is dat je van alle kanten dezelfde hoeveelheid licht hebt, want anders krijg je schaduwen.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

24

Lotte schreef:

De taart is prachtig!
Flink feest trouwens voor een meid van 18, als er een bedrijf wordt ingehuurd en er 125 mensen komen.. :rolleyes:

Nou, zeker!

Mijn dochter wordt 15 september 16 en daar wil ik een sweet 16 stapel voor maken, maar dan komen er toch echt geen 125 personen!

De taart is super mooi!

Groetjes Louise

25

De uitstekers van de cijfers heb ik bij een taartwinkel in Beek gekocht ( mag geen reclame maken). Ze zijn daar volgens mij niet meer te krijgen, maar ik heb wel een site in Amerika waar ze te koop zijn. Ik zal hem hier zetten en ga ervan uit dat als het niet mag, de link verwijderd zal worden;
www.cakesbyximena.com