Onderwerp: 7 laagse bruidstaart! Wel of niet showen....
Ik twijfel eigenlijk of ik deze taart zal showen hier
Het is mijn aller eerste bruidstaart en ook nog eens voor het eerst zo hoog! Ik ben super trots dat het mij is gelukt natuurlijk, maar vergeleken bij taarten die ik hier voorbij zie komen vind ik het niet veel bijzonders.. Ook zie ik zelf nog veel verbeter punten (en jullie ongetwijfeld ook
) Dus tips zijn welkom!
Ik had de meeste taarten redelijk strak gekregen, maar door het verplaatsen en optillen waren de onder randen toch beschadigd 
Ook de cakeboards die eronder zaten vielen niet mooi onder taart, je zag je van de zijkanten zitten
Volgende keer doe ik ze dus meteen eronder en dan bekleed ik ze mee..
Bij de derde laag was het eerste kapsel helemaal scheef aan 1 kant, dus opnieuw gebakken, die was wel iets beter maar toch niet mooi recht jammer genoeg..
Deze taart was voor de bruiloft van mijn nicht, dus ik was zelf ook nog eens gast. Extra stress dus, zorgen dat je er zelf goed uit ziet, man en twee kleintjes.. En die taart ppffff, ben blij dat alles achter de rug is
Genoeg gekletst hier de foto's, oh ja die zijn ook niet geweldig, in de zaal met mobiel genomen
Hopen dat de mooie van de fotograaf nog komen 
prettygem, bedankt voor de tips die ik van je gekregen heb, ik heb het stapelen op jou manier gedaan en het ging perfect!
Het taartatelier Dur, bedankt voor je service bij het bestellen van de artikelen en voor je steun natuurlijk

Gelukkig was het bruidspaar er blij mee

Het bruidspaar trouwde in het gemeente huis op een andere dag, toen ook nog een taartje gemaakt
Cakeboard is onderweg beschadig

Nee hoor, verkeerd getagd 

Je wilt ook niet zien hoe het er nu uit ziet hier