Onderwerp: Citroentjes fris
Voor de zus van Bennie omdat hij dat zo graag wilde. Het is een cadeautje vanavond want dan viert ze haar 50e verjaardag. 'k was het niet van plan maar ben gister toch nog snel aan de bak gegaan en door de vulling is de frisse decoratie ontstaan. Hij is gevuld met citroenkwark en lemoncurd. Had ook nog grote vlinders gemaakt gisteravond na de laatste avond 4 daagse wat erg zwaar was omdat we weer een stuk door de weilanden moesten lopen en voor Siemen heb ik de buggy nog wel mee, ik was gebroken en mijn 2 joekelvlinders vanochtend met oppakken ook
Ben wel blij met het resultaart en ben er tot half 2 mee bezig geweest gister en vanochtend afgemaakt.
Dus bloemen voor schoonSis in de eetbare vorm. Dit soort taarten vind ik het leukst om te maken, dezelfden met liefde..... Ook bewust gekozen voor geen naam en geen leeftijd!
De maten zijn 15cm en 20 een kleine dus maar ook echt bedoeld voor hun gezin de komende dagen en dat ze het verschil even kunnen proeven tussen fondant en marsepein. Onderste taart is marsepein waar ik nu echt bijna doorheen ben Jol!

https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
. Ik begrijp 'm
. Ik maak ze bij voorkeur van gumpaste, dan zijn ze minder kwetsbaar. Je schoonfamilie mag weer blij met je zijn, ik hoop niet, dat ze in haar reactie op haar moeder lijkt 
Inderdaad citroentjes frissss