Onderwerp: Wat een verschil kan fondant toch zijn!!!
moest vandaag 2 taarten maken... bij de 1e ging ik van slag, wat een gevloek en getier!!! de fondant scheurde aan alle kanten!!!
ik gebruik altijd de bakels, en nooit geen last, echt fijn merk..dus idd het warmere weer.... maar vrolijk werd ik niet van die scheuren!
dus met de 2e taart maar aan de slag met mijn andere fondant: roomvanille..nouhhhh wat een verschil!!! plakt niet, scheurt niet..helemaal niks mee aan de hand.
hij rold wel wat zwaarder uit, maar met het warmere weer is deze echt ideaal, want je hebt echt totaal niets geen last van de warmte/ warme handen etc.. en hij ruikt en smaakt ook nog errug lekker hihi
ik wou jullie deze niet onthouden.. misschien voor jullie ook een fijne fondant om eens te proberen.
ik weet zo het merk niet.. ik haal het altijd bij bouwhuis in rijssen... veel goedkoper met roomvanille en de bakels trouwens. en alleen hun etiket staat altijd op de emmers... ..dus het merk moet ik jullie even onthouden.
voor 19 euro voor 5 kilo..zou ik zeggen..probeer m eens.. ze hebben ook een webshop, vpor mensen die niet dicht in de buurt van rijssen wonen..