1

Onderwerp: Foto's in Header

Elke keer als ik op de site kom blijft mijn blik even hangen bij de fotoslide die in de header zit. Ik zie vaak hele leuke foto's voorbij komen die ik wel eens iets langer zou willen bekijken. Dan gaat mijn muis geheel automatisch naar het plaatje om er op te klikken, maar helaas gebeurt er dan niet zoveel.

Ik zou het mooi en handig vinden als je dan bijvoorbeeld in een album komt waar de desbetreffende foto in staat.

Misschien een idee?

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

2

Re: Foto's in Header

Daar hebben we het wel al eens over gehad... Zal het weer ff in de groep gooien.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Foto's in Header

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=152490 O-)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Re: Foto's in Header

Fijn dat we ze op die manier langer kunnen bekijken maar het was toch niet helemaal wat ik bedoelde. Staan ze niet gewoon ergens in een fotoalbum? Maar dit helpt opzich nu al :P

Hoop dat jullie er ooit een "klik op mij" plaatje van maken :)

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

5

Re: Foto's in Header

nasus schreef:

Staan ze niet gewoon ergens in een fotoalbum?

Ja, daar heb ik ze in gezet om ze zichtbaar te maken. Vind een topic op het forum - omdat het foto's van forumleden zijn - eigenlijk wel de meest voor de hand liggende manier om ze te laten zien :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Foto's in Header

Marianne schreef:
nasus schreef:

Staan ze niet gewoon ergens in een fotoalbum?

Ja, daar heb ik ze in gezet om ze zichtbaar te maken. Vind een topic op het forum - omdat het foto's van forumleden zijn - eigenlijk wel de meest voor de hand liggende manier om ze te laten zien :)

Ja maar misschien zou je het fotoalbum kunnen integreren in de site? Het is maar een idee. Anders kan het als "klik op mij plaatje" natuurlijk altijd nog verwijzen naar het topic. Zo van: Als je op het plaatje klikt kom je in het topic terecht!

:)

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

7

Re: Foto's in Header

Weet je Nasus,

Je idee is zeker goed hoor... Maar dit soort dingen kosten tijd :) En daar hebben we op het moment niet zoveel van ;) Dus was dit een mooie, snelle oplossing. Wat ik nog wel even kan doen, is het topic naar het album sticky maken in 'over de site'.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!