Onderwerp: Bruidstaart snijden
Oke... ik heb nog precies 1 week te gaan voor mijn eerste bruidstaart op vrijdag 20 mei *haalt diep adem*
In het kort:
-4 hoog in het vierkant. 15x15, 20x20, 25x25, 30x30 en dan zijn de lagen een beetje gedraaid
-bloemenwaterval aan de voorzijde
-bruid en gom badeendjes erop
-20 cupcakes gedecoreerd in dezelfde stijl
-1 suikervrij gedecoreerd in dezelfde stijl.
Ik heb al een proefje gemaakt voor moederdag afgelopen zondag en dat ging me goed af vond ik. Deze was 20x20. Feedback altijd welkom!!!
Wordt vast heeeeel erg mooi en ik heb alle vertrouwen in mezelf (nu nog wel, maar zoals ik al zei... ik heb nog een week en als de taart in de auto staat ga ik pas echt in mijn broek schijten . Dus als er iemand volgende week vrijdag een jonge meid als een soort bejaarde ziet rijden.... DAT WAS IK
Maar nu ben ik ook gast op die bruiloft en de bruid heeft gevraagd of ik hem ook wil snijden natuurlijk nadat zij hem hebben aangesneden. Een hele eer, en ook leuk omdat ik dan zelf de complimentjes in ontvangst mag nemen . Ik heb de snijschema's al gevonden en bedacht dat ik op elk taartstukje 1 bloemetje leg want anders hebben sommige mensen wel 3 bloemetjes en anderen helemaal geen eentje. Maar waar moet ik op letten tijdens het snijden???
Sorry voor het lange verhaal. Ik had maar 1 vraag, maar moest de rest ook even kwijt geloof ik (en ik meld mezelf even want ik weet niet of ik goed sta)