1

Onderwerp: Nieuwe mixer (kenwood) gekocht maar ik twijfel

Zojuist is mijn oude kenwood mixer (keukenmachine) helaas onherstelbaar kapot gegaan. OMG wat ben ik pissed :s  Ik ben altijd heel tevreden geweest over de machine en deed precies wat ik van hem vroeg :D
Zojuist heb ik een nieuwe kenwood besteld, na de nodige vergelijkingen met andere merken. Ik heb de kenwood KM 264 besteld, vanwege het vermogen, mijn ervaringen met kenwood en de prijs (in vergelijking met de andere kenwoodjes, was deze gunstig geprijsd). Nu lees ik alleen her en der dat het apparaat niet fantastisch is. Heeft iemand de KM 264 en hoe bevalt hij?

alvast bedankt.

2

Re: Nieuwe mixer (kenwood) gekocht maar ik twijfel

Ja, ik heb hem, alleen nu even niet want hij is ter reparatie naar de leverancier terug.
Ik had hem net geen jaar en toen ging hij kapot(de motor draaide wel, maar de mixer niet!)
Gelukkig twee jaar garantie dus ik hoop dat ik hem binnenkort heel weer terug heb.
Ik was er trouwens wel tevreden mee totdat hij het begaf.

Groetjes,
Michelle

dank je wel...dat is minder dat je mixer stuk is. ik hoop dat je heel sne terug hebt. Ben wel blij om te horen dat het apparaat bevalt.  ik twijfel nog wel een beetje, maar goed ik moet toch een mixer hebben  :D

Nogmaals bedankt voor je berichtje

Ik heb de KM260. Dat is volgens mij hetzelfde, maar wat minder krachtig. Heb 'm 2 jaar geleden gekocht via MP. Machine was toen net 4 maanden oud.
Ik heb nog geen seconde spijt van de aankoop! Ik heb geen ander vergelijkingsmateriaal, had hiervoor gewoon een handmixer.

Succes met bakken!

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

5

Ik had vroeger de KM262, prima om mee te beginnen. Ik ben nu al een tijdje quasi wekelijks aan het bakken, en dat kon hij niet aan. Er is een plastic onderdeel gesneuveld en heb me dan de Kitchenaid aangeschaft omdat die metalen onderdelen heeft.

Veel plezier ermee!