1

Onderwerp: 8 vullingexperimenten in 1 taart

Nou ben ik naarstig op zoek naar een vulling die buiten de koelkast mag (zou hele dag op kamertemp staan, met tussenperiodes in koelruimte) én die geen botercreme of jam is.
lemon curd is mijn favo, maar dat zou niet buiten de koelkast mogen  :s
Uiteindelijk 8 combi's geprobeerd op 1 taartje.
Uiteraard is er net vandaag geen enkele buur thuis, dus proefkonijnen had ik niet. Zelf maar gaan proeven (en ik eet niet veel zoet)...ik heb kwart van het kleine taartje gegeten en ik kàn echt niet meer.

Snel fondant overgegooid en na 6maand eindelijk de robijn metaalverf de eerste x gebruikt, mijn nieuwe stempeltjes en vierkante uitstekers :D
Om mijn oh zo subtiele echtgenoot te quoten: "mm, ja niet bepaald je mooiste taart"
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JGTOENQC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7UAJTDN.jpg

2

Re: 8 vullingexperimenten in 1 taart

acht vullingen!!!! :thumb:  ik ben al blij als ik er twee af heb :D  en heb je nu een nieuwe favoriet?
je nieuwe uitstekers, stempels en verf vind ik leuk!

3

Ben benieuwd naar je vullingen, daar ben ik wat mee aan het tobben. Vooral vullingen die buiten de koelkast kunnen.
Kun je ons vertellen welke vullingen je gebruikt hebt?

Vind je taart erg leuk, mooie kleur verf!

groetjes, anne-mieke

4

ben ook erg benieuwd naar de vullingen én vooral hoe het dan nog smaakt na zoveel uren buiten de koelkast. Enne...over je taartje, wat een mooie kleur verf. ( en zo slecht is ie niet hoor, vind hem eigenlijk wel mooi)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

Ben benieuwd welke vullingen je geprobeerd hebt en welke favoriet zijn geworden??

6 Laatst bewerkt door Reini (06-05-2011 09:32)

Nu de wedstrijd gedaan is, zet ik met plezier mijn experimentele vullingen hier...ow en ik heb nog gewonnen ook. comment: meest originele én lekkerste"  :D   O-)
(ok, toegegeven, weinig deelnemers  :P )

ik zal het bij recepten zetten onder 'marshmallowmeringuecreme'