Hey,
Gebruik je tylose om te boetseren? Dit helpt echt om mooie vormen te maken en vooral de dingen mooi in vorm te houden. Zo vermijd je bvb dat het hoofd platgedrukt wordt onder het gewicht van de paddestoelen hoed.
Daarbuiten vind ik je Toad niet zo slecht hoor. Ik zou de oogjes inderdaad van marsepein maken. En het mondje zou ik niet in het zwart doen, maar met de achterkant van een spuitmondje een indruk maken en dan met een tooltje of een scherp mesje, die indruk open snijden en dan modeleren. Om dat mondje dan wat meer uit te laten komen zou ik er een heel klein stukje rood in aanbrengen als tong of gewoon binnenkant. Ik doe dit door een bolletje in de mond te kleven en met een spatel tooltje die plat te drukken in de gewenste vorm.
Wat ik ook een beetje storend vind is dat je de witte broek door het jasje van Toad ziet schijnen. Niet erg als je een sexy doorkijkversie wil
maar niet de bedoeling volgens mij
.
Misschien eens proberen wat het geeft als je het blauw gedeelte van het vestje wat dikker uitrolt en dan in een soort patroontje snijdt en rond zijn lijfje aanbrengt.
Dat zijn zo wat kleine dingen die ik nog zou aanpassen voor de rest vind ik hem acht al goed hoor!