1

Onderwerp: Ik zal wel blond zijn,

Ja ik verf het bruin  :lol:
Maar ik denk al héél lang:Waarom zijn de pijltjes voor de forumonderwerpen soms oranje en soms blauw?Het is helemaal niet belangrijk,ik kom zo ook wel door het forum heen,maar misschien kan ik er iets mee wat ik nog niet weet na ruim 3 jaar  :D

Groetjes Notje

2

Re: Ik zal wel blond zijn,

Pijltjes? *gaat gauw even kijken*

Ah ik zie al wat je bedoelt. Zoals ik het zie zijn de oranje pijltjes de onderwerpen die je al gelezen hebt, de blauwe heb je nog niet gelezen.

Groetjes, Monica

3

Ongelezen berichten zijn nog blauw en zodra ze zijn gelezen en de pagina is opnieuw geladen dan wordt het pijltje oranje.
:)

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

4

Ooooh daarom wisselt het de hele tijd.Ik verblijf nogal veel hier op het moment.Ik dacht ook eerst dat mijn gelezen onderwerpen oranje werden,maar dan kwam ik weer terug en was het weer blauw  :s
Nou ik ben weer wat slimmer geworden.Niet dat ik er veel aan heb maar toch,bedankt dames! :Y

Groetjes Notje

5 Laatst bewerkt door Notje (05-04-2011 15:23)

En toch,ben ik  niet overal geweest vandaag en zijn de pijltjes oranje  zie ik nu :think:

Groetjes Notje

6

Ik zie dat bij mij sommige oranje pijltjes nu weer blauw zijn, dat zijn topics waar in is gereageerd nadat ik ze gelezen had...

Groetjes, Monica

Notje schreef:

En toch,ben ik  niet overal geweest vandaag en zijn de pijltjes oranje  zie ik nu :think:

dat heeft ook te maken met de laatste keer dat je in bent gelogd. als je uitlogt en inlogt zijn de topic van je vorige log-in oranje.... snap je? :) dan gaat het systeem ervan uit dat je alles hebt gelezen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Oké ik snap het,en nee het is helemaal niet belangrijk.Bedankt! :Y

Groetjes Notje

9

hé buurvrouw, even off topic, heb je ook hyves ofzo?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

10

sil schreef:

hé buurvrouw, even off topic, heb je ook hyves ofzo?

You've got mail! :Y

Groetjes Notje

11

lan ook zijn dat je ze al eerder bekeken hebt

12

marga-vink schreef:

lan ook zijn dat je ze al eerder bekeken hebt

Ja dat schreef Tirza al,mysterie opgelost.

Groetjes Notje