1

Onderwerp: kent iemand Clatronic KM 3323 (mixer met kom voor 97,98)

op www.amazon.de is deze aanbieding met gratis levering. Zijn er mensen met ervaringen ?

2

Re: kent iemand Clatronic KM 3323 (mixer met kom voor 97,98)

Goedemorgen,

Ik heb een clatronic en mij bevalt hij heel erg goed. Ik weet alleen zo niet of het dezelfde is. Ik heb er allerlei hulpstukken bij om pasta en dergelijke te maken en hij is 1000 watt.
Enige nadeel is dat je er geen kleine hoeveelheden mee kan doen maar dat is denk ik met elke machine.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

Re: kent iemand Clatronic KM 3323 (mixer met kom voor 97,98)

Mirzan schreef:

Goedemorgen,

Ik heb een clatronic en mij bevalt hij heel erg goed. Ik weet alleen zo niet of het dezelfde is. Ik heb er allerlei hulpstukken bij om pasta en dergelijke te maken en hij is 1000 watt.
Enige nadeel is dat je er geen kleine hoeveelheden mee kan doen maar dat is denk ik met elke machine.

deze is idd ook 1000 watt, hoe is het geluid? over de kennie heb ik veel gelezen dat het met het geluid wel mee valt als de mixer aanstaat , wat is jou ervaring met de clatronic?

4

Re: kent iemand Clatronic KM 3323 (mixer met kom voor 97,98)

die van mij is zaterdag net weer retour gegaan, na 3 week stuk gegaan....

5

Re: kent iemand Clatronic KM 3323 (mixer met kom voor 97,98)

Ik heb net de Clatronic km 3323 voor de eerste keer gebruikt. Eerder gebruikte ik een gewone handmixer. Dat ging ook prima maar met de Clatronic is mijn biscuit echt superhoog geworden  :Y  echt wel 2 cm hoger denk ik zo.

Ook las ik hier dat je zelf je beslag nog tussentijds moest doorroeren omdat hij niet alles meenam. Heb ik geen last van gehad. Hele beslag was mooi glad en geen resten mixl onder in de kom.

Herrie maakt ie idd wel!

Ik ben er erg blij mee :)