1

Onderwerp: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

Gisteren is de draaggarde van mijn KitchenAid KSM150 stuk gegaan. Ik heb hem destijds (29 juli 2008) bij de leukstetaartenshop gekocht. Nu vroeg ik me af waar kan ik een nieuwe kopen en valt het stuk gaan van de garde onder de garantie?

Ik heb al gezocht met de zoekfunctie hier op het forum, maar er kwam niet echt iets uit. Daarnaast kan ik op de leukstetaartenshop niks meer vinden van KitchenAid. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord!
Ik heb ook al naar KitchenAid gemaild, maar daarvan kreeg ik een onduidelijke mail terug, waarin ik verwezen werd naar een of andere webshop.

Alvast bedankt!  :)

2

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

Een tijdje geleden zag ik hem op de webshop van Oldenhof (kookwinkel . nl). Zij hebben hem in ieder geval regelmatig..

3

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

Bij de Hanos (groothandel) kun je ook losse onderdelen van de Kitchenaid kopen. moet je wel pasje hebben of lenen.

4

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

Bij Bouwhuis hebben ze 'm ook.




groetjes, el

5 Laatst bewerkt door mrij (29-03-2011 23:00)

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

als het goed is heb je 5 jaar garantie op een kitchen aid (ik wel in iedergeval) dus zou je het via kitchen aid zelf kunnen regelen.
staat er verder niet iets in de garantie papieren. bij kenwood heb je wel garantie op de garde, dat heb ik hier op het forum wel eens gelezen.

in den haag bij DOK verkopen ze ze ook maar das denk een beetje uit de buurt van jou.

zat nog even te neuzen, er staat een klantenservice nummer op de site 0800 0200 151 das misschien makkelijker

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

6

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

maar als je hem bij DLT gekocht hebt en hij valt nog onder de garantie, dan kun je toch ook contact met hen opnemen?

Groetjes, Dorothea.

7

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

@ Dot: Dat bedacht ik me inderdaad ook :Y Dus denk dat ik dat even ga doen!

8

Re: Draaggarde KitchenAid KSM150 stuk, waar kopen?

http://www.kookwinkel.nl/webshop/40845- … soires.asp

Heb je hier al gekeken?