26

Re: Reclame test

Eerlijk gezegd was het me nog niet opgevallen, terwijl ik het op veel sites vaak wel storend en onrustig vind.

27

zolang ik niet hoef klikken voordat ik verder kan heb ik geen problemen mee

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

28

Ik heb er helemaal Geen last van! :)

29

Het is mij wel opgevallen. Het is even wennen maar de reclame is gelukkig niet te groot (laat de reclamemensen dit maar niet lezen...)

30

Ik stoor me er ook niet aan :) hij is niet al te groot en neemt dus ook niet veel plaats in. Ik vind het dus best kunnen!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

31

Valt me pas op na dit topic.... :s maar dat kan ook aan mij liggen  :think:  :lol:

32

Ik zag hem ook meteen staan met een reclame van m'n oude hogeschooltje  :) Vind het niet storend hoor!

Sweet as sugar and everything nice

33

Het is dat je het zegt, maar mij was het niet opgevallen!

Tja, ik kijk blijkbaar alleen naar wat ik belangrijk vind ;-)

34

het is me wel opgevallen, maar ik stoor me er niet aan. zoals zovelen hier ben je er allang aan gewend want op de meeste sites heb je dat. ik kijk er alleen niet eens echt naar maar lees er overheen.

35

Ik had het ook gezien, maar vind het subtiel genoeg om niet storend te zijn. Zoals al eerder gezegd: we zijn ondertussen wel wat gewend  :) .

Dus als het geld oplevert: doen!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

36

het viel op in een splitsecond en dacht gelijk...." ohnee" hier ook al?? nou kan ik me voorstellen dat je reclame nodig hebt voor inkomsten en ik denk dat dat ook niet erg is als je het maar goed in je eigen pagina inpast want nu verpest het de hele zorgvuldig ontwikkelde layout van je pagina, ook "bewegende, knipperende, flitsende" vind ik behoorlijk storend
ik vind boven aan niet mooi, linkerzijkant waar ook mjam taart staat is beter.
wat nodig is, is nodig!

37

Olga'74 schreef:

want nu verpest het de hele zorgvuldig ontwikkelde layout van je pagina

Zoals aangegeven, graag reacties, maar deze mag je even uitleggen :) De plek die gebruik wordt, wordt vaker voor banners, mededelingen etc. gebruikt, dus ik begrijp hier het verpesten even niet? (even buiten het feit dat het ook bewegende banners zijn, ik bedoel puur de plek).

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

38

Was me helemaaaal niet opgevallen (maar ben totaal niet opmerkzaam voor dit soort dingen, dus denk niet dat ik representatief ben)

sam

39

Zolang ik er nog goed omheen kan klikken vind ik het best! Hij zit wel vlakbij "nieuwe berichten" waar ik als eerste vaak op klik maar hij zit er niet té dicht bij dat het irritant is en deze grootte is ook goed, zou zeker niet groter doen...

De meest irritantie vorm van reclame, zeker op hyves, dat je op een interne van de site link klikt en ineens stiekem naar een reclamepagina wordt geloodst, dan heb ik echt zo'n "wtf"-momentje.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

40

Reclame vind ik niet irritant, heb er net als wat anderen hier een blinde vlek voor ontwikkeld denk ik. zie het bijvoorbeeld bij hotmail ook niet meer, als je weet dat daar reclame staat kijk je al snel niet meer. Maar de irritantste reclame vind ik reclame waarvan de muziek automatisch gaat spelen.... zoooo irritant. Maar dit bannertje? No problem

41

Mij is het ook niet opgevallen hoor, dus niet storend genoeg :+  :lol: En lekker laten staan dus als het geld oplevert!! :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

42

Niks mis mee. Als ik niet had gelezen hier over de banner...had ik em niet eens gezien! Op andere sites is dit normaal....dus voor wat mij betreft, geen probleem!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

43

Iek heb me suf gezocht naar de door jullie beschreven banner  ;) En niet kunnen vinden  :9  :+  :+

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

44

viel mij ook niet op ,gewoon lekker doorgaan ermee,zeker als het wat oplevert,jullie doen zoveel voor dit forum
ik stoor mij er niet aan hoor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

45 Laatst bewerkt door Hertje (27-03-2011 12:35)

Pooh schreef:

3 x niks :nooo

Mee eens!
Het viel me ook direct op. Maar ik begrijp best dat er inkomsten tegenover staan.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

46

Idelet schreef:

Ik vind het pas storend worden als ik eerst de reclame moet wegklikken voordat ik de site kan lezen (gebeurd erg vaak op andere sites)

Dus dit balkje... no problem  ;)

dat vind ik ook , hier stoor ik me niet aan

47

Idelet schreef:

Ik vind het pas storend worden als ik eerst de reclame moet wegklikken voordat ik de site kan lezen (gebeurd erg vaak op andere sites)

Dus dit balkje... no problem  ;)

Je haalt me de woorden uit de mond :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

48

geen probleem, had hem bijna niet gezien  :o

49

Och ja...nu weet ik tenminste wel waar ik goedkoop naar Marokko kan bellen!!....

50 Laatst bewerkt door Kadohke (28-03-2011 08:22)

...en dat hoeft natuurlijk niet twee keer erin!