1

Onderwerp: Reclame test

Het zal deez' of geen' mogelijk al zijn opgevallen, maar ik probeer komende periode een test uit met (iets) meer reclame op het forum.

Dit is géén oproep om daarop te gaan klikken (ook geen oproep om het niet te doen trouwens :P), eventuele banners graag behandelen zoals je dat altijd op websites doet ;)

Geef gerust je mening, ik kijk wat ik er mee kan / doe / wil :) Het zou dus ook zomaar kunnen dat de banner(s) net zo hard verdwijnen als dat ze verschenen zijn.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Reclame test

Ik begrijp het wel, maar ergens vind ik het jammer  :D . Ik scroll er gewoon maar héél hard langs  :lol: .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Ik snap dat je soms reclame inkomsten nodig hebt maar ik vind zeker de bewegende banners altijd erg onrustig voor m'n ogen, ik wordt er dol van.....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

Als het (veel)geld op brengt dan lekker laten staan zou ik zo zeggen.
Ja, hij valt super op. Maar een site zonder reclame valt ook op  ;)

Je hebt dus als gewoonlijk weer helemaal niks aan mij  :lol:

5

nnicole1234 schreef:

Je hebt dus als gewoonlijk weer helemaal niks aan mij  :lol:

:D Heb altijd juist veel aan jou :+

ja hij valt op.
maar het zal zeker geld opleveren, dus het stoort mij absoluut niet!
tegenwoordig heeft bijna elke site reclame

Ik zing mijn eigen wijsje!

7

Ik vind het niet echt storend maar het valt me dan ook niet echt op  :P
Ik negeer dat soort dingen standaard...
Dus ik denk dat jij er meer aan hebt dan de bedrijven die reclame maken  :lol:

8

Het was me al opgevallen.............vind het iets lastiger, op een 10 inch scherm is bij het openen van de pagina nu alle tekst pas te zien na scrollen (bovenste helft is header, etc............), maar ik snap ook waarom je reclame op de site gebruikt.

9

Tis dat je het meldt, ik had het niet gezien. Dus als het oplevert, lekker laten staan.
Alleen de zon gaat voor nix op!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

Was me nog niet eerder opgevallen dusse lekker laten staan als het iets opleverd ik scrol er gewoon langs

Groetjes P@trici@

11

3 x niks :nooo

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Pooh schreef:

Ben het helemaal met Pooh eens!!
Maar als het dan toch gaat gebeuren, waarom niet alleen op taartengebied?
Dan heb ik ook wel interesse... :D  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

13

Je kan natuurlijk vanwege de webshop geen reclame maken voor concurrerende webshops...

Maar, bij deze heb ik antwoord op mijn vraag in de mail waarom je  eigenlijk geen reclame op de site hebt staan :)

Maar ik erger me er absoluut niet aan. Ik klik ook altijd netjes bij bloggers (zoals cakewrecks) (en suuz) als ze reclame hebben en ik vind het een leuke site. Netjes toch :)

En deze is zo klein..hihihi, ik moest hem echt zoeken ;)

Geen probleem hoor wat mij betreft :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

14

Zolang het niet van die reclame is die je eerst moet wegklikken voordat je verder kan, stoort het me niet.
Maar ik kan me ook niet herinneren dat ik via een dergelijke banner ooit op een site ben beland. Ik denk dat ik er gewoon een blinde vlek voor heb...
Ik heb nu net toch ècht even gekeken naar dat ding hierboven, natuurlijk.... maar wat er op stond???? Al sla je me dood.

15

Reclame? Banners?
Het is mij dus niet opgevallen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

16

Het viel me direkt op , en ik dacht meteen : " Nee hè , niet hier ook al " ! Mega-irritant en ik zal er niet op klikken .  Maar....ik snap heel goed dat het een manier is om geld te genereren . En ten lange leste hebben wij allemaal daar weer profijt van dus neem ik het gewoon voor lief en probeer ook een "blinde vlek" te ontwikkelen  :P

Carpe Diem !

17

Hahah het was mij ook nog niet opgevallen:)
lekker laten staan! Leverd weer wat centen op toch?!

18

Ik had het wel al gezien maar stoor me er niet aan en als het geld opleverd snap ik het wel van jullie kant, zal er zelf niet snel naar kijken en inderdaad moet het niet zo zijn dat je het eerst moet wegdrukken en dan pas echt de site op kan, want dat zou wel irritant zijn.

19

Het was me wel meteen opgevallen, maar ik kijk er gewoon overheen. Van de ene kant is het jammer, maar het brengt wel geld in het lade.

Veel liefs Rafaëla

20

Als ik heel eerlijk ben...... Ik vind het WAARDELOOS!! Maarja, ik snap het wel als het geld oplevert, maar leuk is het niet!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

21

Ik vind het pas storend worden als ik eerst de reclame moet wegklikken voordat ik de site kan lezen (gebeurd erg vaak op andere sites)

Dus dit balkje... no problem  ;)

22

geen probleem hoor, lees er wel langs  :lol:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

23

Annelies schreef:
Pooh schreef:

Ben het helemaal met Pooh eens!!
Maar als het dan toch gaat gebeuren, waarom niet alleen op taartengebied?

Omdat er eerst getest moet worden voordat ik zoiets uit kan ga denken :)
Dit is kwestie van code plakken, op taartgebied moet ik eerst weer voorwaarden, prijzen etc. bedenken. Vond het al heel wat dat ik eindelijk deze stap (als test!) heb doorgevoerd :+

24

Ik scroll er ook altijd vrolijk lang. Wat voorgaande hebben gezegd: als je iets moet wegklikken, dan vind ik het ook irritant, maar ik heb net zo'n blinde vlek :Y Ik zie niks ;)

Maarre.... levert het meer geld op als ik er op klik, want dan kan ik zelfs dat af en toe even voor je doen.
Maar ook dan ben ik een Nederlander.....KIJKEN, KIJKEN en niet KOPEN, dus klik ik het ook meteen weer weg.

25

Nee hoor, je hoeft niet te gaan klikken als je er niet in geïnteresseerd bent. Dat levert weliswaar mogelijk meer op, maar als er teveel geklikt wordt, vindt google dat juist weer geen strak plan :nooo

Dus alleen klikken als je dat op een andere site ook zou doen :)