1

Onderwerp: Cricut cake

Hai allemaal,

Ik wil graag een cricut cake machine aanschaffen. Ze hebben nu op www.cricutcakemachine.com aanbiedingen.

Voor 399 dollar inclusief verzendkosten heb ik alles wat ik wil.
Maar kan iemand me vertellen met hoeveel euro extra ik rekening moet houden.

Dus aan btw en invoerkosten??

Kunnen jullie me een gemiddelde aangeven.

Want ik kan ook een cricutcakemachine kopen bij pipoos, maar dan ben ik 375 euro kwijt en dan heb ik alleen de basis cartridge.

Alvast bedankt,

Groetjes Stephanie

2 Laatst bewerkt door Sandra-lala (23-03-2011 19:53)

Re: Cricut cake

Je hebt in elk geval een reisstekker nodig want de stekkers uit de VS passen niet in ons stopkontact, maar das vast niet zo duur.

Op de site van de belasting kun je onder de knop 'duane' ook veel informatie vinden. Ik heb zelf ooit een keer voor scrapbookspullen (met een metalen tang die redelijk zwaar was) 75€ moeten bijbetalen.....

Los van de kosten wil ik een heel andere opmerking maken; heb je eraan gedacht dat als je problemen hebt met je cricut je ook met het probleem opsturen zit? Ik bedoel er zit vast garantie op maar ook dat is dan in de VS lijkt mij....het moet nmi wel heel veel geld schelen.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Re: Cricut cake

Sandra-lala schreef:

Je hebt in elk geval een reisstekker nodig want de stekkers uit de VS passen niet in ons stopkontact, maar das vast niet zo duur.


ik heb de stekker uit een oude radio getrokken en die in de adapter van de cricut gestopt, gaat prima.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl