1

Onderwerp: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

Hoi dames,

Ik wil de cupcake maker van bestron kopen, maar nu wil ik eerst ff kijken of dat er hier iemand is die daar ervaring mee heeft en of dat het wel goed werkt?
Want dit apperaat is toch wel bijna €60,- is nie niks.

Dames let me now,
Alvast bedankt

2

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

Ik heb er geen ervaring mee maar mij lijkt het niet zo handig vermits je er meer in een oven kan bakken en ze in een oven toch vrij snel klaar zijn

3

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

heb even op google gekeken (zag daar een prijs incl verzenden 50 euro :D ) had er nog nooit van gehoord

tja misschien wel handig kortere baktijd, maar heb een goede oven en daar kan prima in gebakken worden en dan heb je er ook direct meer klaar

4

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

Als je dit wilt kopen omdat je geen oven hebt zou ik liever een kleine oven kopen. Even passen of een cc blik erin past. Kun je veel meer mee doen en dan heb je 12 cc's in een keer ipv maar 8. Past een blik er niet in dan is het nog de moeite om siliconen te proberen.

5

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

Review van iemand die 'm gekocht heeft:
Het is een handig apparaat. Jammer genoeg kan je maar 2x 8 cupcakes maken en dan is het apparaat te heet en brand alles aan. De cupcakes zijn ook erg klein. Toch is het handig als je geen oven hebt en het duurt wat korter.

6

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91575
Of
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=94140

7

Re: Iemand ervaring met de cupcake maker van bestron??

oke thanks dames

ik heb wel een oven en daar kan ik tegelijk 16 cc bakken en 48 mini cc en die doet het prima hoor, maar ik heb binnenkort een bestelling van 150 cc die ik moet maken :/  dus dacht ik dan schaf ik die er ook nog bij dan ben ik sneller klaar.
Maar ik denk niet dat ik em koop en gewoon alles in de oven bak.

bedankt voor jullie reacties heb ik veel aangehad. :D