26

Re: Kenwood standmixer mx 271/275

hèhè eindelijk is ie er dan weer, kan me voorstellen dat het wachten erg lang duurt als je eenmaal je keuze op deze hebt laten vallen. Nou maandag racen naar de winkel dan!

27

Grote teleurstelling, hij staat niet in de Makro folder van volgende week. :nooo Ik heb de klantenservice gebeld en ze komen pas 5 juli binnen dus nog even geduld...

28

Bah wat duurt het toch lang allemaal

Groetjes Yvon

had ook de klantenservice gebeld en kwamen in folder van volgende week dus dit weekend in de folder.raar hoor. maar ja dan wachten we gewoon NOG langer!!! :(

30

Mijn geduld is op! Ik heb even getwijfeld wat ik zou doen maar heb uiteindelijk  gisteren een KMX 50 (=de witte kmix) besteld bij super10count via Pixmania voor 242,29 euro. Kan niet wachten tot ik hem heb.... :)

snap dat goed ja...duurt allemaal veel te lang. hoop dat je hem snel binnen hebt en aan de gang kan :thumb:

ik wacht nog eventjes.... :s

Ik heb een Kenwood Patissier MX271...
Ik wilde hem ook bestellen maar kreeg toen te horen dat ze pas in juni weer verkrijgbaar zouden zijn... (het was toen maart of april)
en je snapt.. als ik iets in mijn hoofd heb, dan ga ik niet zolang wachten ;)
Ik heb hem uiteindelijk via marktplaats (zo goed als nieuw) aan kunnen schaffen en ben er super super super blij mee!
Dus als je er echt eentje wilt hebben, en je wil niet zo lang wachten.
Kijk dan even op marktplaats, ik zag er laatst ook nog een paar aangeboden staan.

Succes!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

33

Knap hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik de MX271 mooier vind... Hopelijk komt ie 5 juli echt binnen!

De MX250 gaat bij Scheer en Foppen € 199,95 kosten.
Tijdelijk niet leverbaar. Net gezien op de website.
Wat zou deze gaan kosten bij de Makro.
Ik wil deze mixer graag hebben maar € 242,29 wil ik er niet voor betalen. Dan dus nog maar even geduld hebben. De oude mixer doet het nog.

Ik blijf dit Topic volgen.

35

bij de makro sttat het showmodel er en daar staat een prijskaartje van 165,?? incl. En nee het showmodel verkopen ze niet. hihihi

Groetjes Yvon

36

ik zie hem niet staan op de makro site? ook niet in de folder?

37

Hij is binnen! :D  De bakepop plaat die ik besteld had is ook binnen, dus 3x raden wat ik van het weekend ga doen! :9

@carmen: ik denk dat je je vergist de kMX50 kost bij Scheerenfoppen 399 euro  :/

38

Grid?????? heb je de pattisier???

Groetjes Yvon

39

Grid?????? heb je de pattisier???

Groetjes Yvon

40

Nee, niet de pattisier dat duurde me te lang. Ik heb de Kmix of te wel de KMX50 van kenwood. En ik ben  :) , het beslag is heeeel luchtig het beslag is bijna 2x zo hoog als bij mijn handmixertje ! Ik had gehoopt dat het geluid ook wat minder zou zijn maar hij maakt even veel herrie als mijn handmixer, alleen nu hoef ik er niet langs te blijven staan :D  Verder super tevreden en heb geen spijt om toch voor de Kmix te gaan.

41

Krijg ik 2dagen geleden mail van het bedrijf waar ik m heb besteld:doordat kenwood
Leverproblemen heeft (door heel europa ) is het niet zeker wanneer de keukenmachine geleverd zal worden, grmbl...dit is de 8e maand dat ik erop aan het wachten ben en mijn geduld raakt zo langzamerhand op. Maar aan de andere kant wil ik dees zo graag hebben! En nog iets als ik de keukenmachine krijg dan wordt er ook een keukenweegschaal meegeleverd omdat het zo lang duurt :-)  dat is wel een leuk gebaar vind ik. Heb wel een mail gedaan of ze ongeveer wisten wanneer die geleverd zou worden. Dus jullie horen nog van mij! Oja ,miss een beetje domme vraag maar wat kunnen die leverproblemen zijn? Heb namelijk nog nooit gehoord van een bedrijf dat leverproblemen had. Wel productieproblemen maar leverproblemen????

42

Krijg ik 2dagen geleden mail van het bedrijf waar ik m heb besteld:doordat kenwood
Leverproblemen heeft (door heel europa ) is het niet zeker wanneer de keukenmachine geleverd zal worden, grmbl...dit is de 8e maand dat ik erop aan het wachten ben en mijn geduld raakt zo langzamerhand op. Maar aan de andere kant wil ik dees zo graag hebben! En nog iets als ik de keukenmachine krijg dan wordt er ook een keukenweegschaal meegeleverd omdat het zo lang duurt :-)  dat is wel een leuk gebaar vind ik. Heb wel een mail gedaan of ze ongeveer wisten wanneer die geleverd zou worden. Dus jullie horen nog van mij! Oja ,miss een beetje domme vraag maar wat kunnen die leverproblemen zijn? Heb namelijk nog nooit gehoord van een bedrijf dat leverproblemen had. Wel productieproblemen maar leverproblemen????

43

Ik kan me voorstellen dat de leverproblemen niet zo zeer zitten in het áffe product maar in onderdelen? Ik had rond de jaarwisseling een camera besteld van sony deze kwam overal als beste uit de test en die wilde ik hebben maar nergens was hij leverbaar. Toen wel besteld en gewoon gewacht. Die leverproblemen toen gingen over onderdelen die uit Thailand moesten komen maar daar waren net die grote overstromingen waardoor de fabrieken achter liepen of helemaal niet meer functioneerden. Misschien dat zoiets dergelijks ook nu het geval is?

Ik zelf ben de folder van de Makro maar aan het afwachten, als het goed is kan die ieder moment online komen (de nieuwe van volgende 2 weken). Ik ben benieuwd of hij er in staat!

44

Ik heb vandaag de MX275  bij de Makro (Den Bosch) gekocht.
Daar hebben ze de MX275 en MX271 op voorraad.
Er werd verteld dat ze volgende week in de aanbieding zijn!
Ca. € 124,00 excl BTW.
Ik wilde er echter niet op wachten en geen risico lopen dat ze er niet meer zijn!

45 Laatst bewerkt door Bakelover (06-07-2012 20:39)

marita denk je dat de 271 er nog is?? zitten wel alle accessoires erbij???en hoeveel kostte die nu???

46

In A'dam staan er genoeg bij de makro € 139.- ex. Btw

47

Ik denk dat ik vandaag ook maar eens naar de Makro hier in Breda rijd. Hij staat overigens niet in de folder van volgende week.

48 Laatst bewerkt door annick67 (07-07-2012 09:05)

Patroesj schreef:

Ik denk dat ik vandaag ook maar eens naar de Makro hier in Breda rijd. Hij staat overigens niet in de folder van volgende week.

Jawel hoor......

http://www.makro.nl/public/Home/Actueel … nker662580

Pagina 28 (pagina 55 van de folder maar omdat het 'dubbele' pagina's staat is/wordt dat 28 ;)).

Prijs is € 148,75 inclusief BTW.

49

annick67 schreef:
Patroesj schreef:

Jawel hoor......

http://www.makro.nl/public/Home/Actueel … nker662580

Pagina 28 (pagina 55 van de folder maar omdat het 'dubbele' pagina's staat is/wordt dat 28 ;)).

Prijs is € 148,75 inclusief BTW.

He wat gek, verkeerd gekeken zeker. Ik heb nog extra gekeken dat ik de goede folder had die die vanaf volgende week geldig is etc!

Nou goed nieuwd dus dan komt hij tóch in de aanbieding :)

50

Bakelover, Ik heb 'm gister voor eur 139,00 excl BTW gekocht, dat is dus niet de aanbieding. En met alle assecoires! Je kunt de makro bellen om de voorraad te checken!