1

Onderwerp: Kenwood standmixer mx 271/275

Hallo,

Ik ben pas geleden op zoek gegaan naar de kenwood patissier mixer mx 271/275. Nergens te vinden. Twee kookwinkels en Kenwood zelf gemaild.
De mixer is niet meer op voorraad en zal zelfs waarschijnlijk niet meer geproduceerd worden.
Opvolger is de Kenwood Chef major. Dit omdat er meer interesse is in keukenapparaten die meer kunnen dan alleen mixen.
Na een goede tip heb ik de Kenwood patissier toch nog aan kunnen schaffen bij de Makro. Zowel in beverwijk als in Amsterdam waren nog een aantal exemplaren. Mocht je nog denken aan aanschaffen wees er dan snel bij!!!  Bel anders eerst even de makro of ze er nog zijn. Ik heb ook een magimix dus was alleen op zoek naar een mixer. Mocht je nog geen andere keukenmachine hebben dan is de Chef major misschien toch een betere optie.
Maar waar het vooral om gaat is dat je de patissier mx 271/275 mogelijk binnenkort niet meer kan aanschaffen. :(

2

Re: Kenwood standmixer mx 271/275

Hoi, mag ik vragen wat je bij de Makro ervoor hebt betaald? Ik wil 'm ook gaan kopen en zag via internetshops dat die € 164,- incl. Verzendkosten kost. Alvast bedankt

3

uit mijn hoofd kost hij bij de makro ook zoiets. In ieder geval dicht in de buurt daarvan, heb er van de week nog naast gestaan maar weet het niet exact meer.
Hij is in de aanbieding geweest een poosje terug en naar ik me herinner was hij toen incl. btw 136 euro.
In Delft hebben ze ze nog in rood en creme.

4

Hoi, bedankt voor de tip heb hem vandaag bij de makro gekocht. Ben er super blij mee hij is nu met zijn eerste biscuit beslag bezig.
En wat is hij toch mooi!!

5

O ja hij is €139 ex btw

6

Thnx voor de info, dan ga ik 'm van de week ook even halen bij de Makro.

7 Laatst bewerkt door bloem9 (13-03-2011 19:38)

Hier nog 1 die hem sinds gister heeft. Kadootje van me man. ik kwam thuis en daar stond hij te pronken op het aanrecht. Die lieverd had hem ook bij de makro gehaald.
Maar ik zag dat hij bij scheer en foppen(online gezien) goedkoper was. Dus als je hem nog niet hebt , dan zou ik eerst daar proberen.

8 Laatst bewerkt door tomnala (14-03-2011 09:24)

Hallo,

Bij scheer en Foppen online was de mixer lang niet te krijgen nu opeens wel. Interessant. Wellicht hebben ze er een aantal op voorraad. De prijs is iets goedkoper. Dus dit is ook nog een kans om de mixer te bemachtigen.
Ik heb officieel van Kenwood dat hij voorlopig niet leverbaar is en volgens twee kookwinkels is hij niet alleen niet leverbaar maar komt de mixer ook niet meer op de markt.

9 Laatst bewerkt door Yvonne 05 (14-03-2011 11:36)

Nee, heb net gebeld , is niet eens voorradig bij S en F, kon niets zeggen over de levertijd, áls hij überhaupt nog wel binnenkomt... heb het nu net besteld bij electrowarenhuis 164,95 incl verzendkosten,was op voorraad daar( gebeld) en gegarandeerd woensdag in huis!!! ben er spannend van....  :D   (makro had er nog een paar staan, zelfde prijs daar, alleen ben ik dan nog ff veel benzine kwijt..bestellen is dus goedkoper als je niet vlakbij makro woont)

10 Laatst bewerkt door Yvonne 05 (14-03-2011 11:36)

Vergat nog ff te vertellen dat ik alle internetnamen gebeld heb, nergens op voorraad, alleen electrowarenhuis had donderdag enkele binnengekregen, zodoende een kleine voorraad...nou ja ik vertrouw er maar op he ;)
Dus voor diegene die meeleest....

als ie echt binnen is meld ik dat hier ff

11

wat zijn de voordelen van deze keukenmachine tegenover die de makro nu in de aanbieding heeft voor 199 ex btw (kmx 51)

12

Volgens mij is de kmx51 wat zwaarder in watt. Verder is er uitbreiding mogelijk met pasta hulpstukken. Maar je kunt er volgens mij niet mee raspen, snijden etc. Je kunt even op de kenwood site kijken voor de verschillen.
Ik heb de patissier puur voor te mixen en dat doet ie prima. Ik heb een magimix voor de rest.
Zoek je een keukenmachine die alles kan dan zou ik niet voor de kmx51 of de patissier kiezen.

13

Nou :)  hij is keurig bezorgd hoor! En,wat is ie mooi.... foto lukt niet, maar iedereen weet ondertussen wel hoe de kenny 271 eruitziet.
meteen uitgeprobeerd natuurlijk, :D  jee o jee wát een gemak, en grandioos resultaat!!! heb ze nog niet zo hoog gehad :thumb:
Moet ik alweer een taart maken :lol:  :lol:

14

Iedereen nog steeds blij met de KM 275?
Ga morgen bij de makro kijken, hoop dat die goedkoper is dan bij S en F.

Ben benieuwddd! Was lastig een keus te maken maar nu de keus er is wil ik hem ook HEBBEN!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

15

Hoi zonnetje, was hij er nog bij de Makro? Hij is daar nu niet meer in de aanbieding of wel?

Ik ga ik er denk ik ook één kopen, maar miss wacht ik wel tot de Makro weer een aanbieding heeft. (iemand enig idee wanneer dat weer zou kunnen zijn? :) )

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

16

hey meiden,

heb onlangs zelf mijn tweede kenwood aangeschaft, had hiervoor de km 27... (de witte)

Heb kenwood aan de lijn gehad, en de mixer gaat niet uit het assortiment hoor, is alleen erg slecht leverbaar op het moment.
De winkelvoorraden worden dus tijdelijk slecht aangevuld, maar hij blijft gewoon hoor! No stress  ;)

17 Laatst bewerkt door Zoete Suikerbol (19-05-2012 13:05)

Ik wil ook graag de Kenwood Stand Mixer MX275 hebben.
Bij verschillende internetwinkels zie ik dat hij waarschijnlijk rond 19 juni weer geleverd kan worden. :thumb:

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

18

wat zoete suikerbol zegt klopt zo ongeveer.
Ik ben al vanaf december 2011 op de km275 aan het wachten!  :nooo  :Y  productie en leverproblemen volgens kenwood. Wordt nu verwacht dat hij in week 26 geleverd gaat worden. Nog even wachten dus!... :grr:

hier nog iemand die erop aan het wachten is. maar voor 164,- kan ik hem nergens vinden hoor allemaal 199,-
wil wel graag de creme want rood staat niet in mijn keuken(heb lime groene assoires).

hoop ook op een snelle levering als ik hem besteld heb, nog iemand tips voor goede internetwinkel?

Vanmorgen heb ik per email contact gehad met Kenwood.
Ze schreven dat de Kenwood Patissier MX275 in Italie geproduceerd wordt en dat alle machines die naar Nederland komen, direct naar de Makro gaan.
Natuurlijk heb ik direct de Makro gebeld en daar vertelden ze dat er in heel Nederland nog 1 exemplaar onder voorbehoud verkrijgbaar is. (in Amsterdam.)  :/

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

21 Laatst bewerkt door TIENUS (06-06-2012 14:03)

Ik ben gisteren in Nijmegen bij de Makro geweest. Stonden nog 2 Mx275( rode) en ik heb er dus 1 van gekocht. helemaal blij! Ik wilde eigenlijk een créme, maar die waren in heel Ned. er niet meer.  Dus ik zou zeggen snel zijn als je daar in de buurt woont en voor rood wil gaan! 165 euro incl.  :D

Viva la vida!

22

heb de witte zonet te koop gezet op Mp met een extra k klopper erbij!
Hij is in nieuwstaat, ik heb hem zelf een half jaar af en toe gebruikt voor de taarten en cupcakes. Misschien iets voor 1 van jullie?

wil je mij de link sturen, kan hem niet vinden op mp.
groetjes

24

ow sorry niet gezien....
advertentienummer 568287075

Hij is echt goed in orde!

net even bij makro geinformeerd, maar de 275 komt in de winkel!!
in de nieuwe folder waarschijnlijk komt ie dit weekend op de makro site te staan. en is dan per 26 juni verkrijgbaar!!

ik ga alvast bij mijn bazin het makro pasje reserveren!!!