1

Onderwerp: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

het glas van m'n ovendeur is gesprongen!!! Vorige week is er een monteur geweest voor een paar dingetjes in de keuken en hij heeft gelijk de oven/kookplaat weer waterpas gezet en de deur opnieuw gesteld. helemaal fijn natuurlijk............... tot zondag :s  :s
er stond een rollade in, ik deed de deur open, er klonk een harde knal !! eerst dacht ik dat de schaal(glas) gesprongen was maar het bleek de ruit van de oven te zijn!! Na contact met de keuken leverancier blijkt deze niet meer leverbaar te zijn..... Na kunnen we met korting een nieuwe oven krijgen rond de € 600,00 en zal ik dan een hetelucht nemen (heb ik nu niet), of op bv marktplaats zoeken naar een deur. wat zouden jullie doen? hij is 15 jaar oud maar werkt op zich prima, dus kan wellicht nog even mee  of nu gelijk maar een nieuwe kopen (best veel geld :rolleyes:  :think:
(heeft iemand hem toevallig niet in z;n keuken en die een nieuwe keuken krijgt bv :o , hoef ik alleen de deur........)

sorry voor het lange verhaal maar ja ben benieuwd wat jullie me aanraden.

groetjes,Linn

2

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

Kan je niet een paar glashandels bellen of het mogelijk is om het glas te vervangen.

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

Bij 15 jaar oud zou ik voor een andere oven gaan.
De kans op mankementen is best groot.

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

moeilijk, wij hadden dat dilema afgelopen zomer. we hadden een kookplaat en een losse combimagnetron, een grote want zonder draaipateau en kan een grote taart zelfs in. maar de koelkast was ook al stuk gegaan en toen dus de kookplaat. 1 grote pit om het zo maar te noemen. ja wat is dan wijsheid  :think: alleen kookplaat het goedkoopste want een losse koelkast hadden we toch wel maaaar de combi was ook al 17 jaar oud. stel je koopt een kookplaat en een maand later gaat de combi kapot. kan echt nie zonder oven, gril etc.    nou dat was wat denk werk en zoeken naar een oplossing. toch een duurdere oplossing gevonden maar heb er nog geen moment spijt van. we hebben een inbouw koelkast terug genomen en de keuken heeft manlief opengebroken en " verplaatst " zodat onze nieuwe fornuis ( 6-pits) er tussen kon. klein stukje nieuwe aanrechtblad en helemaal netjes en happy zijn we. gaat hopelijk nog jaren mee en als je wat vergelijkt met wat je wilt en rondkijkt kun je bij webwinkels heel goed slagen voor iets nieuws. en als jij zegt inbouw. er zijn zaken die tronsportschade aan dozen hebben maar de apparatuur goedkoper is , gewoon garantie hebt en ook nieuw
kijk hier maar eens bv.
http://www.demaaselektronika.nl/shop/OVENS/Inbouw_/ en zo zijn er meerde zaken
succes met beslissen, is moeilijk maar hopelijk weer wel voor een lange tijd

Liefs Miranda

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

**Jess*Juud** schreef:

moeilijk, wij hadden dat dilema afgelopen zomer. we hadden een kookplaat en een losse combimagnetron, een grote want zonder draaipateau en kan een grote taart zelfs in. maar de koelkast was ook al stuk gegaan en toen dus de kookplaat. 1 grote pit om het zo maar te noemen. ja wat is dan wijsheid  :think: alleen kookplaat het goedkoopste want een losse koelkast hadden we toch wel maaaar de combi was ook al 17 jaar oud. stel je koopt een kookplaat en een maand later gaat de combi kapot. kan echt nie zonder oven, gril etc.    nou dat was wat denk werk en zoeken naar een oplossing. toch een duurdere oplossing gevonden maar heb er nog geen moment spijt van. we hebben een inbouw koelkast terug genomen en de keuken heeft manlief opengebroken en " verplaatst " zodat onze nieuwe fornuis ( 6-pits) er tussen kon. klein stukje nieuwe aanrechtblad en helemaal netjes en happy zijn we. gaat hopelijk nog jaren mee en als je wat vergelijkt met wat je wilt en rondkijkt kun je bij webwinkels heel goed slagen voor iets nieuws. en als jij zegt inbouw. er zijn zaken die tronsportschade aan dozen hebben maar de apparatuur goedkoper is , gewoon garantie hebt en ook nieuw
kijk hier maar eens bv.
http://www.demaaselektronika.nl/shop/OVENS/Inbouw_/ en zo zijn er meerde zaken
succes met beslissen, is moeilijk maar hopelijk weer wel voor een lange tijd

:grr:  hoe kom ik nu op inbouw  :think:  word bedtijd denk.  :lol:

Liefs Miranda

6

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

bedankt voor het meedenken ;)
we hebben idd gekozen voor een nieuwe: Atag
Wordt als het goed is volgende week geleverd :)

groetjes, Linn

Re: inbouw oven pelgrim, wat is wijs???

:thumb:

Liefs Miranda