1

Onderwerp: HELP cricut cake - scherm werkt niet

Hallo

Wie o wie kan me helpen?

Ik was zaterdag zo blij toen mijn man me een verrassingscadeautje meebracht: de cricut cake !!!

Na 3 keer proberen werkt het scherm al niet meer.

Ik heb de resetprocedure van de site geprobeerd, maar niets werkt.

Weet er iemand iets?

Donderdag ga ik er zeker mee terug naar de winkel, maar misschien dat iemand me zo al kan helpen.

HEEL ERG BEDANKT allemaal

Groetjes

Jasmine

2

Re: HELP cricut cake - scherm werkt niet

ja, dat probleem had ik ook....ik had ook een cricut met de "black screen of death"zoals de mensen van provocraft het noemden :D

er is een serie cricut cakes geweest met deze productiefout.
Ik had de mijne in amerika besteld en na een lange dag telefoontjes plegen over en weer over de garantie, hebben ze me een nieuwe gestuurd.
Er zou niets aan te doen zijn, zou gewoon moeten worden vervangen.

dat is wel balen als je 'm net hebt :s
de mijne had het al meteen na het aanzetten...de kop is 1x op en neer gegaan en toen begaf hij het.
het ligt aan de spanningsomvormer die er in zit, die zet de spanning van het ene naar het ander type volt niet goed om waardoor hij niets meer doet.

veel succes in ieder geval!
groetjes dorien

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

3

Re: HELP cricut cake - scherm werkt niet

Hey

Bedankt voor je antwoordje.

Ik heb de mijne gewoon in België gekocht bij Pipoos. Dus met de juiste kabels en al bij.

Ik heb Pipoos ondertussen al kunnen bellen, en zij hebben Kars, de invoerder gecontacteerd.

Ik ga hem morgen terug binnendoen en dan gaan ze bij Kars kijken of er iets aan te doen is en anders krijg ik gewoon een nieuwe.

Maar inderdaad wel balen, had hem dan eindelijk totaal onverwacht gekregen, deed hij het niet.

Zal mijn cupcakes volgende week dan maar alle 50 met de hand doen, en vol verwachting uitkijken naar mijn vervanging/reparatie

Groetjes

Jasmine

4

Re: HELP cricut cake - scherm werkt niet

het lag ook niet aan de kabels, die waren prima...in de machine zit een print plaatje waarmee de spanning omgezet wordt, ik geloof van 12 volt naar 5 of zoiets.

mijn man heeft hem uit elkaar geschroefd, een nieuw plaatje er in gezet en voila! hij deed het weer.
(daarom staan hier nu 2 machines :D...ze wilde 'm niet meer terug, de verzendkosten op en neer zouden denk ik meer gekost hebben dan een nieuwe voor hen)

hopelijk kun je de jouwe snel weer gebruiken of krijg je een nieuwe!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl