1

Onderwerp: heb ik dat nou alleen....?

Ik heb vaak als ik topics bekijk met toegevoegde foto's erin, dat de foto's heel groot zijn.
Ik kan dan niet zien hoe de taart eruit ziet (zie soms alleen maar een hoekje van het onderbord :lol: )
Toch staan er dan vaak wel reacties, dus blijkbaar kunnen anderen het wel zien.
Hoe kan dit?

groetjes karin

2

Re: heb ik dat nou alleen....?

Welke browser heb je?

Als het goed is, verkleind de forumsoftware automagisch de foto's. Maar blijkbaar gaat dat weer eens mis... :(

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Oh, dit hoort trouwens in Over de site :)

4

Dit kan ook te maken hebben met diegene die de foto plaatst! Heb hier ook vaak last van gehad met dames die tinypic gebruikten en de foto niet verkleinden naar normaal forum formaat. Als je op zo'n grote foto gaat staat, druk dan eens op de rechtermuisknop en dan eigenschappen....als je daar iets ziet van tinypic....dan kan dat de oplossing zijn!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Marianne schreef:

Welke browser heb je?

Als het goed is, verkleind de forumsoftware automagisch de foto's. Maar blijkbaar gaat dat weer eens mis... :(

O ja...nieuw??  :D
Maar goed..ik had vorige week ook weer een joekel van een foto te erop...dit was wel met een oude browserversie....

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

bedankt voor het verplaatsen, sorry.
Het is heel erg, maar ik zal eens aan mijn man (de computernerd :lol: ) vragen wat voor software we gebruiken, ik weet namelijk hoe veel werkt, maar van software etc. heb ik geen verstand....daar heb ik mij man voor :D . Ik zal ook eens kijken bij eigenschappen.
Ik dacht in eerste instantie dat ik te ongeduldig was en dus te snel wegklikte, daarom van de week een paar keer gewacht tot de hele foto geladen is en kijken of hij dan automatisch zou worden verkleind (zoals marianne ook al aangaf), helaas deed hij dat niet.
Ik vind het zo jammer, want er zijn toch best veel foto's te groot.

groetjes karin

7

Kadohke schreef:
Marianne schreef:

Welke browser heb je?

O ja...nieuw??  :D

Nee, oud :P Eerst deed-ie het wel, toen niet, en als het goed is nu wel, maar blijkbaar niet :S

8

Ik heb een klein 10 inch laptoppie, maar herken dit niet, alles is steed mooi in beeld  :D