1

Onderwerp: Kennie KM336 of toch Clatronic KM3350/3323

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
De Kenwood is komende week bij de Makro in de aanbieding.
De Clatronic KM3350 kost hetzelfde maar dan met meer accesoires, of dan toch de simpeler versie :think:

Het ding zal niet elke dag staan draaien maar ik heb het wel even gehad met m'n handmixer (zeker als het om bc mixen gaat).

Re: Kennie KM336 of toch Clatronic KM3350/3323

Ik heb zelf de kenwood KM336 en ben daar zeer tevreden over.
Ook ik heb getwijfeld maar toch voor Kenwood gekozen en is sterke motor

3

Re: Kennie KM336 of toch Clatronic KM3350/3323

Ik vond de Clatronic niet zo degelijk; de mengkom raakte beschadigt door de garde, de klopper stond wat te hoog waardoor niet al het beslag werd meegenomen en het materiaal van de hulpstukken voelde wat "goedkoop" aan. Ik heb de Clatronic teruggestuurd en toen een Kenwood 262 besteld. Deze ziet er degelijker uit en voldoet goed (heb dus zelf geen ervaring met de 336).

Succes met je keuze!

4

Re: Kennie KM336 of toch Clatronic KM3350/3323

bedankt, dan denk ik dat ik met m'n KM336 toch een goede keus heb gemaakt O-)

't is een beetje een lawaaischopper maar botercreme mengen is een fluitje van een cent geworden (en ik ben erg blij met onze dichte keuken ;) )

5

Re: Kennie KM336 of toch Clatronic KM3350/3323

Ik heb net de Clatronic km 3323 voor de eerste keer gebruikt. Eerder gebruikte ik een gewone handmixer. Dat ging ook prima maar met de Clatronic is mijn biscuit echt superhoog geworden  :Y  echt wel 2 cm hoger denk ik zo.

Ook las ik hier dat je zelf je beslag nog tussentijds moest doorroeren omdat hij niet alles meenam. Heb ik geen last van gehad. Hele beslag was mooi glad en geen resten mixl onder in de kom.

Herrie maakt ie idd wel!

Ik ben er erg blij mee :)