1

Onderwerp: keukenmachine

heyhey,
ik begin net met deze hobby en vind het onwijs leuk!
maar nu was mijn vraag..
is het handig om een keukenmachine te gebruiken voor de taarten,cupcakes en cakepops? (voor te mixen bedoel ik dan..)
liefs, Simone

Enne (deze vraag hoord eigenlijk niet bij deze categorie..) maare..
wat is een fijne webshop voor de spullen voor de taartem,cupcakes en cakepops?? of een winkel in de buurt van denbosch.. waar je naartoe kunt voor je spulletjes..

2

Re: keukenmachine

Ik vind een mixer heel handig en gebruik hem voor meer dan voor taarten alleen. Maar het is geen noodzaak. Als je maar af en toe bakt of kookt kan je dat prima doen met een handmixer.

En een goeie webshop? Die van de leukstetaarten natuurlijk  ;)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Re: keukenmachine

Ooooohw.. :o  had nog helemaal niet gezien dat hier een webshop bij zat! i'm so sorry  ;)

4

Re: keukenmachine

Ik heb me op zich prima gered met mijn handmixer. Maar als ik veel op 1 dag wilde doen  (kapsel, bc 1:1, bcmix etc) dan begon mijn oude blessure aan mijn schouder weer op te spelen. Komt ook omdat mijn aanrecht vrij hoog is.
Voor de kerst heb ik mezelf een Kenwood kado gegeven. Dat scheelt een hoop pijn in mijn arm.

~ Never waste a good crisis... ~

5

Re: keukenmachine

cupcake13 schreef:

Ooooohw.. :o  had nog helemaal niet gezien dat hier een webshop bij zat! i'm so sorry  ;)

Ja hoor! En ze hebben een groot assortiment en ze leveren super snel!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

6

Re: keukenmachine

http://link.marktplaats.nl/344944474
zal dit een goede zijn?
ik wil met een goedkopere beginnen..
of deze:
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 … t=huishoud

7

Re: keukenmachine

oh hihi het is de zelfde.. ;)

8

Re: keukenmachine

Hoi, wat me opvalt is dat op marktplaats 1 jaar garantie gegeven wordt en bij Neckermaan 5 jaar.
Met verzendkosten ben je bijna 130 euro kwijt. Als er een Scheer en Foppen bij je in de buurt zit, kun je er een echte Kennie bestellen voor 155 euro, met het gemak dat alle garantie via de winkel loopt en je niet met opsturen zit als er eens iets defect mocht gaan.

groetjes, Yvonne

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

9

Re: keukenmachine

Of je kan de makro-folder in het oog houden. Daar staan ook regelmatig kenwoods in!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

10

Re: keukenmachine

dankje!!

11

Re: keukenmachine

wat ik me nou afvraag..
als je een keukenmachine hebt zonder spatdeksel is dat dan niet heeeel lastig?
spettert het dan niet alle kanten op?

12

Re: keukenmachine

Nee hoor valt goed mee :) gewoon niet direct de mixer op volle kracht laten draaien. Ik gebruik mijn spatdeksel eigenlijk bijna nooit, maar moest je het willen kan je het ook apart kopen denk'k.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

13

Re: keukenmachine

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem,
Ik heb sinds kort een nieuwe keukenmachine Quigg 1200w

Sinds dat ik deze keukenmachine gbruik, mislukken al mijn cakes. Voorheen gebruikte ik een handmixer.

Ze blijven nat van binnen :(
Stand 2/3. Ik volg de recepten op die milligram en de oven zet ik op de juiste stand en het aantal minuten zet ik op de kookwekker.

Wat doe ik verkeerd??
Volgens mijn tante kan het liggen aan de watt. Handmixer is minder dan deze, waardoor ik mischien minder moet kloppen.

Hoe doen jullie het en op welke stand?