1

Onderwerp: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Hoi hoi!

Ik wil heel graag een Kenwood kmix aanschaffen maar ik ben erg aan het twijfelen waar ik hem ga kopen.
Gisteren ben ik in een winkel gaan kijken waar hij 60 euro duurder is dan op internet bij Megapool.nl.
330 euro vs 273 euro.

Maar nu ben ik als de dood dat er iets aan komt of mis is en dan heb ik geen winkel om naar terug te gaan..
Aan de andere kant.. 60 euro!! Daar heb ik ook nog een staafmixer voor.

Iemand die me kan helpen de knoop door te hakken?  :s

2

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ik bestel al mijn apparatuur via internet, computers, tv's en zelfs de wasmachine.

En als er iets kapot is dan stuur je het terug naar de firma van het merk (oke bij de wasmachine en tv komen ze aan huis :+ ). De garantie is een fabrieksgarantie en de leverancier alleen maar een tussen persoon.
Nou weet ik dat er winkels zijn die de spullen terug nemen, maar die sturen het dan ook op (behalve de Makro, weet ik). Maar Megapool lijkt me ook een bedrijf wat niet gelijk omruilt maar teugstuurt.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ik heb gisteren ook een kenwood mixer gekocht  :D .
Heb hem bij Scheer en Floppen gekocht.

Kon ook op internet maar ik las de voorwaarden en dat stond me niet echt aan.
En je zit ook met de garantie als er wat mee is. Je moet hem opsturen en in de winkel heb je dat niet.

Ik heb trouwens gewoon de winkel in mijn stad gebeld en die heeft hem voor me besteld en gisteren heb ik hem gehaald.

Je kan het doen maar lees wel de voorwaarden goed door.

Patricia

the things  that make me different
are the things that make me

4

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Scheer en Foppen stuurt hem dan ook op naar Kenwood en dan ben je hem ook zo 8wk kwijt.....

Groetjes, Dorothea.

5

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Bedankt voor de snelle reacties!
Ik heb ook al iets gelezen over dat pixmania bijvoorbeeld, geen erkende dealer is van Kenwood dus dat die geen producten retour aannemen ofzo?
Ook op de kenwood website staat megapool bv niet in de lijst van dealers..

Ik zal eens nagaan voor de fabrieksgarantie.

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ik heb mijn kitchenaid ook bij pixmania besteld,snelle levering  :Y

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

7 Laatst bewerkt door LetsgoKelly (28-01-2011 11:10)

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ah ik heb iets nuttigs gevonden :)
Met een link naar Geautoriseerde internetdealers van Kenwood


Opgelet indien u producten van Kenwood via internet wilt kopen
Veel producten van Kenwood worden ook op internet aangeboden. Kenwood levert deze apparaten zelf aan een aantal internetwinkels, waarmee goede afspraken zijn gemaakt over garantie en herstel indien het aangeschafte product niet aan de vereisten voldoet. Indien u een product van Kenwood koopt via een andere internetwinkel, kan Kenwood niet instaan voor de kwaliteit van het product en geldt evenmin de fabrieksgarantie van Kenwood. Of de betrokken internetwinkel ook vergelijkbare goede afspraken heeft gemaakt met zijn leverancier kan Kenwood uiteraard niet beoordelen, maar wij raden u aan zich daarvan bewust te zijn voordat u tot aanschaf overgaat.

Megapool staat ook in de lijst.

8

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ik heb je een tip gemailed  ;)

(Zo heb je goede garantie)

9

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

mag ik die tip ook

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

10

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Waarom die geheimzinnigheid, zet die tip gewoon neer zodat anderen er wellicht ook iets aan hebben?

Ik ben overigens zeer tevreden met mijn Kenwood KM336....... via internet gekocht.  ;)

11

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Megapool is een bedrijf met afhaalpunten, als er iets niet goed zou zijn dan zou ik het daar terug brengen, vaak heeft een bedrijf een antwoordnummer dan kun je het kosteloos terug sturen of ter reparatie aanbieden.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

12

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

mag ik die tip ook

13

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Het is geen geheime tip hoor en ik had hem al toegepast :)
Helaas werkte het niet  :lol:

Het was het advies om het in de winkel te halen en te zeggen dat ik het op internet goedkoper heb gezien en dan hopen dat ze er ook iets af doen.

Ik heb hem besteld bij megapool nu het is een geautoriseerde dealer van kenwood dus komt goed hoop ik :)

14

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Ik koop bijna alles op internet als het daar goedkoper is, en heb nog nooit problemen gehad. Ik zou alleen iets in de winkel kopen als je weet dat garantie bij het internetbedrijf een beetje lastig wordt...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

15

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Even voor de afloop :)

Ik heb hem gisteren binnengekregen. Het is een prachtig apparaat!

16

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Annemiek schreef:

Ik zou alleen iets in de winkel kopen als je weet dat garantie bij het internetbedrijf een beetje lastig wordt...

Mjah... en dan nog kan het zijn dat pas later de mogelijkheid ontstaat dat het misschien lastig wordt. Oftewel: ik heb mijn nieuwe koel- en vrieskast bij modern.nl besteld en die ehm...doen het niet meer zo best op het moment. ;) Toen ik bestelde was daar natuurlijk geen sprake van.

Overigens bestel ik heel veel via het internet. Mijn Kennie komt echter bij de Makro vandaan, omdat ie daar toen in de aanbieding was.

~ Never waste a good crisis... ~

17

Re: Dilemma! Internet bestellen of niet?

Als je met n creditcard betaald ben je altijd verzekerd; zo doen wij onze duurdere aankopen via internet;werkt prima!!

Overigens kijk eens op prijsvergelijk of google de naam waar je besteld als deze je niet heel bekend is|!

Groetjes !