1

Onderwerp: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Zoals al ergens anders op dit forum werd verteld, is de Kenwood MX vanaf dinsdag weer bij de Makro in de aanbieding.
Nou wou ik op internet verder kijken naar reviews enzo, maar overal worden typenummers genoemd (270 271 enz.) Dit zijn allemaal types met een mengkom van 4 liter. Die van de Makro heeft een mengkom van 2,5 liter. En verder staat er in de advertentie van de Makro geen typenummer genoemd.

Heeft iemand hier ervaring met deze machine? Is't wat? Of weet iemand het typenummer, zodat ik verder kan zoeken?
Vast bedankt!

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

2

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Ik lees even met je mee... ik vroeg het me namelijk ook al af? Volgens mij is het trouwens wel zo dat die 2,5 liter de uiteindelijke gebruikershoeveelheid is (ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar die 4 liter is dus volgens mij eigenlijk 2,5 liter). Snap je het nog????

3

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

de inhoud staat steeds verkeerd in de folder, en de verschillende nummers hebben betrekking op de kleur, je hebt crème en rood.

Groetjes, Dorothea.

4

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Ik zat dus even op een vergelijksite te kijken want ik zit er zelf aan te denken om een kennie aan te schaffen. Nu heb je die leuke retro met maar 400 W maar ook iets duurdere types KM 262 en KM 264 en die hebben maar liefst 700 en 900 W!!!
Ik maak tot nu toe alleen bisquitmix en slagroom en botercreme ermee, wat is een betere machine? Die met het meeste W toch? Of maakt t niet veel uit.

Groetjes Brenda

5

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

het is 4 liter met een gebruiksinhoud van 2,5 liter!!!!!
Je kan er dus 2,5 liter in mixen :Y

6

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Ik ontdekte net dat er een review van deze machine staat, bij de reviews hier in de linker kolom. Ik word er wel enthousiast over! :Y

Ik denk trouwens dat 2,5 liter wel genoeg is (voor mij dan hè...) en die 400 Watt zal ook wel voldoende zijn. Ik heb nu een handmixer van 220 Watt, da's zowiezo al een verschil....

Ik neig dus erg naar........ Kopen!!

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

7

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Hoi,

Ik heb em, ook via de makro, en ben errrrrrrrrrrrggggggggg tevreden!! Makkelijk schoon te maken, wel wat zwaar dus in een keukenkastje..nee, maar zoiets mag gezien worden toch?

Ze hebben em in Best bij de makro in t beige en rood....TOP apparaat! :Y  :Y

8

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Die van de Makro is de Kenwoord Patissier.

9

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Hallo,

Toevallig heb ik hem ook en het is de MX 271 of de MX 275. Dat is afhankelijk van de kleur. Ik had hem vorige week gekocht en nu is ie ineens een winstpakker geworden. Dat scheelt E 29,= Hij gaat vanmiddag retour en ik koop hem dan weer, dan heb ik mijn E 29,= terug. De inhoud van de kom is 4 liter.

10

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Ik heb hem en ben er zeer tevreden over!!

Liefs Samantha

11

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Ik wil hem ook heel graag..
Nou vertelde mijn vriend dat ik hem voor mijn verjaardag krijg!!!

Maar nu moet ik nog iemand zo gek zien te vinden met mij mee te rijden na de makro...
of ik moet hem hier in de buurt zien te krijgen bij een ander winkel.. We gaan gewoon even goed zoeken!

12 Laatst bewerkt door Yvonne62 (25-01-2011 10:57)

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Hallo Suske504,

Ik heb een kaart voor de Makro. Ik woon in Zuid Oost Groningen. Mocht je het geen probleem vinden, hierheen te komen, wil ik wel met je meerijden. Hij is t/m maandag 31 januari een winstpakker en hij kost dan E 136,= inclusief BTW.

Edit: Bij Scheer en Foppen kost ie E 144,95. Je kunt hem daar ook in de winkel; bestellen, of ophalen in Harderwijk, het centrale magazijn.

Met vriendelijke groet,
Yvonne

13

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Dat is wel een heel eind weg..

Denk dat ik gewoon de stad induik en daar even ga neuzen..

dank je wel voor je aanbod!

14

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Geen dank......

15 Laatst bewerkt door Antwan (25-01-2011 11:08)

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Nou, hij staat er hoor: De Kenwood Patissier MX!! Een rode! Zojuist opgehaald bij de Makro Hengelo.......  :)
Voor zover ik nu kan bekijken zal deze precies doen waar ik 'm voor nodig heb: Beslag en vullingen mixen. Ik stel verder niet zoveel eisen.

Vanmiddag gaat het eerste biscuitje erin!

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

16

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Je zult er geen spijt van krijgen. Hij is prima...

17

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Deze mixer wil ik ook erg graag hebben! En ik heb groen licht gekregen van mijn vriend om hem te kopen voor mijn verjaardag. Nou moet ik alleen nog aan een Makropasje komen.... :s

18

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Hij is alleen vandaag nog in de aanbieding. Ik woon in Zuid Oost Groningen en ik heb een Makrokaart. Ik wil je ook wel helpen.
Groetjes, Yvonne

19

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Yvonne62 schreef:

Hij is alleen vandaag nog in de aanbieding. Ik woon in Zuid Oost Groningen en ik heb een Makrokaart. Ik wil je ook wel helpen.
Groetjes, Yvonne

Tot vandaag? Op de site staat tot en met 7 februari? Of kijk ik ergens overheen?

20

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Je hebt gelijk. Voorheen duurden de winstpakkers één week, dat lijkt nu twee te zijn. Mea Culpa. Desalniettemin kan en wil ik je wel helpen, alleen niet op 3 februari, want mijn dochter wordt op 4 februari 7 jaar en die dag ervoor ben ik aan het taarten en cupcaken.
Groetjes, Yvonne

21

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Oh en 4 en 5 februari kan ik ook niet. Dan vieren we haar verjaardag.
Groetjes, Yvonne

22

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Heb hem ook en wil hem nooit meer kwijt!  :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

23

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Yvonne62 schreef:

Je hebt gelijk. Voorheen duurden de winstpakkers één week, dat lijkt nu twee te zijn. Mea Culpa. Desalniettemin kan en wil ik je wel helpen, alleen niet op 3 februari, want mijn dochter wordt op 4 februari 7 jaar en die dag ervoor ben ik aan het taarten en cupcaken.
Groetjes, Yvonne

Ah, gelukkig maar! Ik ben as zaterdag jarig :)

Ik ga vandaag even kijken of ik zelf een pas kan regelen en anders kom ik bij je terug, goed?

In ieder geval heel aardig van je!

24

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

Dat is prima, ik weet niet, of je het nog hebt meegekregen, maar op vrijdag en zaterdag, 4 en 5 februari, vieren we haar verjaardag, dus dan kan ik ook niet. Ik kan dus vandaag, morgen en overmorgen. De Makro is tot 22.00 uur open. Of volgende week maandag.

Groetjes, Yvonne

25

Re: Welke Kenwood is dat nou, bij de Makro?

kan iemand mij helpen

ik ben op zoek naar een kenwood patissier in het roze
die zijn er wel maar waar??