1

Onderwerp: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Hallo,

Ik wil een bakblik voor cupcakes gaan bestellen maar zit in dubio. Als ik het bakblik op het rooster(van de combi-oven) moet zetten dan kan ik maar een klein bakblik kwijt omdat het rooster draait.

Zet ik een bakblik voor cupcakes op een bakplaat dan kan ik er meer tegelijk bakken omdat hij dan niet draait maarrrrr worden die cupcakes dan wel goed gebakken?

Het is een heteluchtover bye the way. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel want ik wilde eigenlijk vanavond gaan bestellen..

Alvast bedankt!

2

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Ik heb een oven en bak altijd op 3D hetelucht. Ik merk wel dat de cupcakes aan de achterkant bruiner worden dan aan de voorkant, maar ze zijn allemaal gaar. Het kan dus prima.

3

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Bedankt voor je reactie. Zet jij het bakblik op de bakplaat of op het rooster?

4

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Op het rooster.

5

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Ok thanks.

Dan ga ik dus maar voor de kleine bakvorm anders kan hij niet draaien.

6

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Ik bedenk me net dat als ik twee lagen tegelijk bak ik ook een bakvorm op een bakplaat zet en dat gaat dus ook. Ik zou gaan voor de grootste bakvorm anders blijf je bezig.

7

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Oh....heb net mn bestelling geplaatst.

Denk je dat ik hem om kan ruilen? Ik ga het pakket zelf ophalen...

8

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Tuurlijk. Gewoon even een mailtje dat je de verkeerde bakvorm hebt gekozen. Daar doen ze niet zo moeilijk over. Geef het wel zo snel mogelijk door, dan kan je nog wel wijzigen.

Suc6!

9

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

ik heb ook een combi oven en daarin zitten een bakplaat en een bakrooster welke ik boven elkaar kan schuiven in de zijkant van de oven. het draait dan niet natuurlijk, maar ik bak ze dan  op 180 graden eerst 16-17 minuten en dan de bakblikken omdraaien en dan nog een minuutje of 5. dan gaat het prima...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Re: Bakblik cupcakes op rooster of bakblik?

Bij mij gaat dat echt niet, ik heb ook een combi en de warmte komt bij mij alleen maar uit de achterkant en de bovenkant. Als ik er een plaat inschuif en de cuppies daarop zet, zijn de achterste zwart en de voorste nog helemaal wit  :/