1 Laatst bewerkt door Flappie (18-01-2011 17:35)

Onderwerp: Keukenmachine met uitbreidings mogelijkheden doen of niet?

Hoi,

ik heb eindeloos veel gelezen op dit forum en op de rest van internet over keukenmachines.  Ik ben tot de conclussie gekomen dat de Kenwoods en de Kitchenaids mooie apparaten zijn maar de kitchenaid is boven budget, of ik moet langer doorsparen.

Ik vond zoals velen hier op dit forum de Kenwood Patissier (de MX271) het apparaat wat ik wil gaan kopen.

Nu is mijn vraag het volgende,  is het de moeite om toch een keukenmachine te kopen met uitbreidingsmogelijkheden zoals een blender of gehaktmolen oid.  Ik snap dat het heel persoonlijk is, maar ik vraag me gewoon af hoe handig het is aangezien ik alles altijd met de hand doe. Mis ik echt wat....?

Ik ben trouwens een super amateur,  ik worstel me nu wat taartenboeken door vandaar een goede mixer. Mijn mixer nu heeft geen deeghaken en das lastig.

2

Re: Keukenmachine met uitbreidings mogelijkheden doen of niet?

Hallo,

Ik heb ook gekozen voor deze Kennie. Daarnaast heb ik een philips staafmixer gekocht (HR1377), daar zitten een aantal accessoires bij. Als ik iets wil blenderen, wat ik toch bijna nooit doe, gebruik ik de staafmixer.

Succes met je keuze.

Groetjes,
Bianca

3

Re: Keukenmachine met uitbreidings mogelijkheden doen of niet?

Ik lees gezellig even mee, want ik zit me eigenlijk hetzelfde af te vragen hier ;) Ik zou de Kenwood vooral kopen voor het bakken, maar naast bakken hou ik ook heel erg van koken en kunnen de overige apparaten ook wel goed van pas komen denk ik... en blender is denk ik ook wel handig bij bepaalde vullingen maken. Maar hij is natuurlijk wel een stuk duurder dus ben er ook nog niet helemaal uit..

4

Re: Keukenmachine met uitbreidings mogelijkheden doen of niet?