1

Onderwerp: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

Sinds afgelopen week ben ik ook een blije bezitster van een mooie foodprinter. Nu heeft manlief hem vandaag geinstaleerd voor mij (ben zelf niet zo'n computerheld) en we vroegen ons af....waar in huis kan de printer het beste staan als hij niet in gebruik is. Ik heb een hele mooie kelder waar hij kan staan maar is het daar niet te koud voor de inktcartridges?? Of kan ik beter een plekje ergens op één of ander kamertje zoeken? Wat is jullie ervaring?

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

heb hem gewoon in een kamertje staan en gaat prima

3

Re: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

nee hoor als je alles maar goed dicht doet als je hem gebruikt hebt :-) ben je nog naar de beurs geweest ??

4

Re: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

Chantelle schreef:

ben je nog naar de beurs geweest ??

Ben niet geweest. Manlief moest naar school en had dus de auto mee en naar aanleiding van de DCE-verhalen van vorig jaar was ik niet echt heel enthousiast. Ben jij wel geweest?

Volg je hart...want dat klopt!

5

Re: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

nee ik vond de site al niet aantrekkelijk Hi Hi en twee en half uur rijden om een dingetje te boetseren lijkt mij ook een beetje overdreven Hi Hi

6

Re: [Gezocht] Ervaringsdeskundigen betreffende foodprinters...

ik heb die van mij gewoon in de kamer staan. Dacht hem eerst ook in de kelder te zetten maar omdat het daar wat toch vrij koud (en soms vochtig) kan zijn heb ik dat maar niet gedaan :)