1

Onderwerp: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Hallo allemaal

Er is zoveel te lezen over de keukenrobots.
Ik ben er voor een deel al uitgeraakt maar zit nog met een dilemma

* Clatronix KM3323 aan 119 euro
(http://www.nl.neck.be/produkt/produkte. … D152080452)

of

* Kenwood KM636 Major aan 299 euro
(http://www.vandenborre.be/web/app/web.v … 3189550826)

Hopelijk kunnen jullie ervaringen me uit mijn dilemma helpen...

Alvast bedankt!!

Marilyn

2

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Ik heb pas de Clatronic besteld en vond hem erg tegenvallen. De garde en klopper nemen de onderkant en zijkanten van de kom niet goed mee, waardoor ik regelmatig het beslag moest doorroeren om alles gemengd te krijgen. De gebruikte materialen vond ik ook niet echt degelijk. De binnenkant van de mengkom is gepolijst, maar nadat je de garde er in gebruikt heb komen er allemaal krasjes in.
Gelukkig kan je bij Neckermann artikelen terugsturen als ze niet bevallen en ik hem mijn mixer dus teruggestuurd.

Nu heb ik een Kenwood 262 en die bevalt beter. De materialen zijn degelijker en hij mixt alles wel goed door. Hij is dan wel wat duurder als de Clatronic (153 euro), maar er zit dan wel een foodprocessor, citruspers en blender bij.

Succes met je keuze!

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Ik heb de kenwood chef premier.
Dat is de kleinere variant van de Major. Ik ben er zeer tevreden over en hij is voor mij ook groot genoeg. Ik kan er makkelijk een biscuit voor een vorm van 30 cm mee mixen, maar ook kleinere hoeveelheden gaan prima.

succes met je keuze!

4

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Bedankt voor jullie reacties! Gisteren Kenwood KM636 Major besteld. Nu geduldig wachten op een telefoontje van de winkel...

5

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

ik heb twee clatronics en ben er meer dan tevreden over....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Ik heb (er maar  :lol: ) 1 van clatronics en ben er ook onwijs blij mee!

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

7

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

hier een krachtigere broer van de Kenwood KM636, en ben er heel erg tevreden over. (even groot maar met 1500W)

Groetjes, Dorothea.

8

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

ik heb ook de caltronic en ben er ook er tevreden over!

9

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Voor 200 euro heb je de uitgebreide clatronic waar je ook pasta, koekjes, gehakt e.d mee kan maken en heeft een mengbeker voor soep e.d.
Mij bevalt hij prima.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

10

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

ik heb ook de clatronic en ben er super blij mee. Hij doet het perfect!  :thumb:

11

Re: Clatronic KM3323 of Kenwood KM636 Major

Ik heb net de Clatronic km 3323 voor de eerste keer gebruikt. Eerder gebruikte ik een gewone handmixer. Dat ging ook prima maar met de Clatronic is mijn biscuit echt superhoog geworden  :Y  echt wel 2 cm hoger denk ik zo.

Ook las ik hier dat je zelf je beslag nog tussentijds moest doorroeren omdat hij niet alles meenam. Heb ik geen last van gehad. Hele beslag was mooi glad en geen resten mixl onder in de kom.

Herrie maakt ie idd wel!

Ik ben er erg blij mee :)