76

Re: Joann cricut cake

Kimh schreef:

Ow Annick.. volgens mij denken wij hetzelfde.. k moet er ook echt nog even over slapen.. ben bang dat ik straks, met heffing, evenveel als in Nederland ga betalen..

Neuh, ik heb wel gezien dat het nog steeds, zeker met cartridges erbij (als ik het doe, doe ik het héél GOED! :lol:), is het nog steeds goedkoper...... maar het blijft een boel geld en ik wil/kan/ga/durf dat niet zó uit te geven......  :o

Ik slaap/denk er nog over..... :Y

77

Re: Joann cricut cake

Op de prijs die je daar betaald komen nog 90 dollar verzendkosten bij...dat totaal kwam bij mij op 280,- euro ( ik heb de cake met bundel van 3 cartridges besteld) daar bovenop kwam nog 70,- aan btw dus in totaal ben je dan 350,- kwijt.
Als je alleen de cricut cake besteld zonder die cartridges scheelt dat ongeveer 50,- en kom je rond de 300 euro uit

groetjes dorien

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

78

Re: Joann cricut cake

jufdorien schreef:

Ik heb 'ook binnengekregen vandaag :), de pret was snel voorbij helaas.....hardstikke dood :(
Gelukkig is de service van cricutmacines.com super. Ik krijg net een trackingnummer binnen, ze sturen kosteloos een nieuwe :D
Als het goed is komt deze vrijdag binnen.....ik kan niet wachten!


doe mij die dooie dan maar, heb hele handige vader :D :D  O-)  O-)

Alles goed???? nee 3 fout

Re: Joann cricut cake

er was toch ook een cartridge waarmee je plaatjes van internet kan downloaden en laten uitsnijden? Wlke is dat?

80

Re: Joann cricut cake

Denk dat je het programma SCAL bedoeld. Maar dit is geen cartridge maar een pc programma.  Ik heb het besteld voor €43,50 incl vzk.

groetjes el

81

Re: Joann cricut cake

el schreef:

Denk dat je het programma SCAL bedoeld. Maar dit is geen cartridge maar een pc programma.  Ik heb het besteld voor €43,50 incl vzk.

groetjes el

ik heb hem dankzij mijn lieve man gratis kunnen downloaden!

gisteren even snel aan mijn laptop aangesloten en dan krijg ik het display van de cc op mijn laptop te zien en vanuit daar kan ik alles maken/snijden wat ik maar wil

de komende tijd ben ik nog wel even zoet met de cartridges want jeetje wat staat daar veel op zeg!!!!

N-Joy Cakes

82 Laatst bewerkt door nicole th (19-01-2011 09:52)

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:
nicole th schreef:
NiQ schreef:

had verkeerd gekeken, geen invoerkosten etc!
dus was toch een koopje  ;)

mijn man bood spontaan aan toen de postbode voor de deur stond met de kinderen weg te gaan zodat ik tijd had om met mijn nieuwe liefde te spelen  :9 had hij beter niet kunnen doen want ben VERSLAAFD! het is nog een wonder dat ik even kon stoppen om te forummen hier   :lol:  :lol:  :lol:

Nicole wat gebruik jij om met je cricut te werken gewoon fondant , flower paste ???
Ben ook nog in de begin fase!!! ;)

Ik was toen het binnen kwam flowerpaste aan het maken, die heb ik normaal uitgerold en even laten "rusten" met het uitsnijden bleven de kleine details aan het mesje hsngen waardoor de puntjes omhoog gingen staan of iets verschoven. Met een beetje crisco erop ging het al beter!

Morgen maar met fondant proberen en kijken hoe dat werkt.....het blijft even uitproberen en zoeken in het begin

Wat vindt jij fijn om te gebruiken?

Ik was trouwens wel helemaal blij dat je hem ook in cm in kan stellen want dacht dat er alleen inch op stond

Bedankt voor je antwoord, ik heb frosty sheets gebruikt maar dat is kostelijk omdat je de rest niet terug kan herbruiken!!!
En hoe stel je hem in op cm ...moet je daar iets speciaal voor doen???
Het is toch het wieletje rechts voor je hé...als ik daar aan draai krijg ik op mijn scherm geen cm en ik ben ook niet zo goe in inches!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

83

Re: Joann cricut cake

Tja....  kijk zo'n lieve  man heb ik dan weer niet :+
Ik neem aan dat je niet de demo bedoelt toch? Die had ik nl ook gedownload, dan kun je wel alles al uitproberen.
Ik hoop dat mijn cricut vrijdag of zo er is, wachten duurt zo lang....

84

Re: Joann cricut cake

nicole th schreef:
NiQ schreef:
nicole th schreef:

Nicole wat gebruik jij om met je cricut te werken gewoon fondant , flower paste ???
Ben ook nog in de begin fase!!! ;)

Ik was toen het binnen kwam flowerpaste aan het maken, die heb ik normaal uitgerold en even laten "rusten" met het uitsnijden bleven de kleine details aan het mesje hsngen waardoor de puntjes omhoog gingen staan of iets verschoven. Met een beetje crisco erop ging het al beter!

Morgen maar met fondant proberen en kijken hoe dat werkt.....het blijft even uitproberen en zoeken in het begin

Wat vindt jij fijn om te gebruiken?

Ik was trouwens wel helemaal blij dat je hem ook in cm in kan stellen want dacht dat er alleen inch op stond

Bedankt voor je antwoord, ik heb frosty sheets gebruikt maar dat is kostelijk omdat je de rest niet terug kan herbruiken!!!
En hoe stel je hem in op cm ...moet je daar iets speciaal voor doen???
Het is toch het wieletje rechts voor je hé...als ik daar aan draai krijg ik op mijn scherm geen cm en ik ben ook niet zo goe in inches!!!

ik heb het wieltje gezien maar nog niet gebruikt hahaha is dat dus om het menu door te gaan???

rechts van het schermpje heb je die 8 vierkantje knopjes, die links onder staat instellingen en dan kan je met je pijltjes knopjes onder je display hier doorheen gaan.

dan kom je op de instellingen INCH en dan druk je het pijltje naar rechts en OKE dan pakt die de CM
het wijst vanzelf hoor!

vanavond ga ik dan maar even met de wieltjes spelen en kijken wat daar uit komt hahahaha

N-Joy Cakes

85

Re: Joann cricut cake

el schreef:

Tja....  kijk zo'n lieve  man heb ik dan weer niet :+
Ik neem aan dat je niet de demo bedoelt toch? Die had ik nl ook gedownload, dan kun je wel alles al uitproberen.
Ik hoop dat mijn cricut vrijdag of zo er is, wachten duurt zo lang....

:nooo

daar is een speciaal programma voor zodat je zulke dingen kan downloaden  ;)

zo heeft hij ook een webbouw programma, nieuwste photoshop enzo gedownload voor mij. nu moet ik er nog mee overweg leren gaan  :lol:  :lol:  :lol:

N-Joy Cakes

86

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:
el schreef:

Tja....  kijk zo'n lieve  man heb ik dan weer niet :+
Ik neem aan dat je niet de demo bedoelt toch? Die had ik nl ook gedownload, dan kun je wel alles al uitproberen.
Ik hoop dat mijn cricut vrijdag of zo er is, wachten duurt zo lang....

:nooo

daar is een speciaal programma voor zodat je zulke dingen kan downloaden  ;)

zo heeft hij ook een webbouw programma, nieuwste photoshop enzo gedownload voor mij. nu moet ik er nog mee overweg leren gaan  :lol:  :lol:  :lol:

Wow, da's handig! Scheelt een hoop :D  Gelukkig vind ik dat ik het toch wel voor een leuke prijs heb kunnen kopen. Maar ik heb er ook een aantal cartridges bij hoor, want dat lijkt me ook wel erg makkelijk.

87

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:
nicole th schreef:
NiQ schreef:

Ik was toen het binnen kwam flowerpaste aan het maken, die heb ik normaal uitgerold en even laten "rusten" met het uitsnijden bleven de kleine details aan het mesje hsngen waardoor de puntjes omhoog gingen staan of iets verschoven. Met een beetje crisco erop ging het al beter!

Morgen maar met fondant proberen en kijken hoe dat werkt.....het blijft even uitproberen en zoeken in het begin

Wat vindt jij fijn om te gebruiken?

Ik was trouwens wel helemaal blij dat je hem ook in cm in kan stellen want dacht dat er alleen inch op stond

Bedankt voor je antwoord, ik heb frosty sheets gebruikt maar dat is kostelijk omdat je de rest niet terug kan herbruiken!!!
En hoe stel je hem in op cm ...moet je daar iets speciaal voor doen???
Het is toch het wieletje rechts voor je hé...als ik daar aan draai krijg ik op mijn scherm geen cm en ik ben ook niet zo goe in inches!!!

ik heb het wieltje gezien maar nog niet gebruikt hahaha is dat dus om het menu door te gaan???

rechts van het schermpje heb je die 8 vierkantje knopjes, die links onder staat instellingen en dan kan je met je pijltjes knopjes onder je display hier doorheen gaan.

dan kom je op de instellingen INCH en dan druk je het pijltje naar rechts en OKE dan pakt die de CM
het wijst vanzelf hoor!

vanavond ga ik dan maar even met de wieltjes spelen en kijken wat daar uit komt hahahaha

Ik dacht dat dat wieltje was om de grote te bepalen , dat had ik toch begrepen door naar die dvd te kijken of is mijn engels nu zoooooooooo slecht  :lol:

Vele en lieve groetjes Nicole

88

Re: Joann cricut cake

nicole th schreef:
NiQ schreef:
nicole th schreef:

Bedankt voor je antwoord, ik heb frosty sheets gebruikt maar dat is kostelijk omdat je de rest niet terug kan herbruiken!!!
En hoe stel je hem in op cm ...moet je daar iets speciaal voor doen???
Het is toch het wieletje rechts voor je hé...als ik daar aan draai krijg ik op mijn scherm geen cm en ik ben ook niet zo goe in inches!!!

ik heb het wieltje gezien maar nog niet gebruikt hahaha is dat dus om het menu door te gaan???

rechts van het schermpje heb je die 8 vierkantje knopjes, die links onder staat instellingen en dan kan je met je pijltjes knopjes onder je display hier doorheen gaan.

dan kom je op de instellingen INCH en dan druk je het pijltje naar rechts en OKE dan pakt die de CM
het wijst vanzelf hoor!

vanavond ga ik dan maar even met de wieltjes spelen en kijken wat daar uit komt hahahaha

Ik dacht dat dat wieltje was om de grote te bepalen , dat had ik toch begrepen door naar die dvd te kijken of is mijn engels nu zoooooooooo slecht  :lol:

DVD???  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

misschien toch wel handig om die dan ook maar te bekijken  ;)

ik heb hem gelijk uitgepakt en het eerste beste wat ik kon vinden (flowerpaste) erin gestopt en ben gelijk gaan snijden hahahahaha

hij staat bij mij nu standaard op 4,5 cm en dat was een leuke afmeting om even mee te spelen...

maar vanavond ga ik ijverig aan de wieltjes draaien en kijken wat er dan uit komt! hahaha

N-Joy Cakes

89

Re: Joann cricut cake

mischien kan iemand mij helpen als ik kleine letters wil snijden van 1inch dan trekt het mesje alles omhoog ik heb al van alles geprobeerd maar het wil niet echt lukken terwijl als ik grotere dingen snijd gaat het goed ik had hem deze week al bijna naar buiten gegooid :s

groetjes gerry

90

Re: Joann cricut cake

Nou dames,ik heb met veel belangstelling zitten lezen, ik vind het een groot bedrag, en als je even voor je ziet dat ik  nu 2 jaar met taarten bezig ben en ik waarschijnlijk 3 kwart in huis heb van de webshop.
En dan de circut cake erbij op tel moet ik wel heel veel taarten bakken wil ik een keer quit spelen.

Maar waar ik nu zo nieuwschrierig naar bent zijn de taarten. waar blijven ze, of zijn jullie nog allemaal aan het spelen met het ding.

Suus ik heb volgens mij alleen nog taarten van jouw gezien (stik jaloers)

Een twijfelaar

91

Re: Joann cricut cake

voor deze prijs wordt het wel erg aantrekkelijk, maar eigenlijk zou ik hem weleens aan het werk willen zien in het echt ipv you tube.

dus als iemand in omg. Capelle aan den Ijssel woont zou ik graag een keer komen kijken.

92

Re: Joann cricut cake

Hellen18 schreef:

voor deze prijs wordt het wel erg aantrekkelijk, maar eigenlijk zou ik hem weleens aan het werk willen zien in het echt ipv you tube.

dus als iemand in omg. Capelle aan den Ijssel woont zou ik graag een keer komen kijken.

het werkt echt zo makkelijk als ze op you tube laten zien!!!

je mag bij mij wel een keertje langs komen om hem in werking te zien en te proberen, alleen ik heb hem ook net dus is voor mij ook nog even testen.

als je zin hebt mag je mij gewoon mailen, ik ben er bijna elke avond mee aan het spelen hahahaha  :lol:

N-Joy Cakes

93

Re: Joann cricut cake

Ik ben ook nog niet lang bezig hoor, en heb al heul veul taartspulletjes
in huis. Maar alle uitstekers die ik nog niet heb of nieuwe die nog gaan komen, die hoef ik niet meer aan te schaffen (of alleen nog wat voor workshops) Ik zie het dan ook  meer als een heel leuk apparaat wat ik voor m'n hobby graag wil hebben, terug verdienen lukt denk ik alleen maar als je heel veel voor anderen bakt. Maar een leuke hobby kost nu eenmaal geld denk ik dan maar. Maar goed het is wel een heel bedrag dat dan weer wel, ik heb er ook best eventjes over getwijfeld hoor. Kreeg net een telefoontje van DHL dat ie misschien morgen er al is, ik heb 'm maandag pas besteld.
Denk dat je binnenkort wel meer taarten gaat zien, het is wel even uitvinden hoe alles werkt denk ik.
Suuz heeft idd al wel wat taarten geplaatst, snap dat je daar jaloers op bent,ik ook, maar met of zonder cricut op de taarten van Suuz is (bijna) iedereen jaloers.
Zag trouwens wel dat er een speciale actie op cricutmachine.com is, tot middernacht, geen idee of daarna de prijs omhoog zal gaan, maar misschien toch handig om te weten....

Succes met twijfelen

94

Re: Joann cricut cake

ik zit zooooo te twijfelen....

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

95

Re: Joann cricut cake

Judy schreef:

ik zit zooooo te twijfelen....

:lol:  :lol: dat doe ik nou nooit  ;)

96

Re: Joann cricut cake

Oh! Die aanbieding is wel erg goed..kan je dan gelijk aan de slag?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

97

Re: Joann cricut cake

Judy schreef:

Oh! Die aanbieding is wel erg goed..kan je dan gelijk aan de slag?

:Y

ik kreeg hem binnen, stopte de stekker in het stopcontact en schroefde het naaldje vast en ben gelijk aan de slag gegaan met oefenen!

mijn neefje (3 jaar) zag hem en wilde ook graag proberen, en binnen paar seconden had hij een paar mooie hartjes eruit getoverd. ik moest natuurlijk wel even alles uitrollen voor hem.

N-Joy Cakes

98

Re: Joann cricut cake

Volgens mij heb je alleen nog een stekkertje nodig, vanaf de trafo naar het stopcontact, maar las hier dat vaak de stekker van een laptop voldoet of van eer radiootje oid en anders voor6€ te koop bij Handyman. Maar ik moet 't nog ervaren....

99

Re: Joann cricut cake

NiQ schreef:
Judy schreef:

Oh! Die aanbieding is wel erg goed..kan je dan gelijk aan de slag?

:Y

ik kreeg hem binnen, stopte de stekker in het stopcontact en schroefde het naaldje vast en ben gelijk aan de slag gegaan met oefenen!

mijn neefje (3 jaar) zag hem en wilde ook graag proberen, en binnen paar seconden had hij een paar mooie hartjes eruit getoverd. ik moest natuurlijk wel even alles uitrollen voor hem.


Ahhh geen extra stekkertje nodig dus??
Was al even aan 't kijken of ik nog een snoer van een kapotte laptop hier kan vinden, maar dat hoeft dan niet.

100

Re: Joann cricut cake

Die aanbieding van dat ding incl 4 cartridges bij cricutmachine.com vind ik wel een goeie hoor..heeft iemand hem via die site gekocht en aan wat voor shipping costs e.d moet ik denken?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl