1

Onderwerp: cricut cake cartridges

Hoi ik krijg van man lief een cricut cake :D:D Alleen zat ik even naar die cartridges te kijken ( ook nog eens 90 euro per stuk pff). Is daar misschien ook een andere oplossing voor? ( ja niet kopen maar wil ze dan toch hebben :P). Wie heeft de juiste tip :D?

2

Re: cricut cake cartridges

Als ik goed gelezen heb zitten er 600 tekens op 1 cartridges , dar ben je wel even zat mee niet  :+  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

Re: cricut cake cartridges

600? O :D dacht veel minder ja dan denk ik ook wel dat ik daarmee zoet mee ben derest komt dan wel een andere keer :P Thanks dan kan die hem snel bestellen hehe :D

4

Re: cricut cake cartridges

Ik heb 2 cartridges besteld op cricut-machine.com. De holiday en birthday cartridge voor 12 euro per stuk. Verzendkosten zijn 27 euro. En zelfs dan ben ik nog een heel stuk goedkoper uit dan 2 x 89,95 als ik deze in Nederland koop.

Re: cricut cake cartridges

Thanks voor de tip :D

6

Re: cricut cake cartridges

Sure cuts à lot downloaden kan je alles uitsnijden wat je maar wilt ;-)

7

Re: cricut cake cartridges

Linda01 schreef:

Ik heb 2 cartridges besteld op cricut-machine.com. De holiday en birthday cartridge voor 12 euro per stuk. Verzendkosten zijn 27 euro. En zelfs dan ben ik nog een heel stuk goedkoper uit dan 2 x 89,95 als ik deze in Nederland koop.

dat is inderdaad een koopje

Re: cricut cake cartridges

Waar kan ik dat downloaden Chantelle?

9

Re: cricut cake cartridges

ff Google kijken

Re: cricut cake cartridges

:D O slim van me had ik ook wel aan kunnen denken thanks heb het gevonden!

11

Re: cricut cake cartridges

Hey

Ik heb sure cuts a lot voor de gewone cricut (voor papier te snijden)
maar bij de downloadversie kreeg ik telkens 3 strepen door mijn uitgesneden figuur

toen ik sure cuts a lots heb gekocht ging het perfect

12

Re: cricut cake cartridges

mag ik vragen waar je hem gekocht heb? ik zag net namelijk een gigantische aanbieding bij joann en vroeg me af of dit dezelfde is (vnwege het grote prijsverschil) en iemand daar ervaring mee heeft?

N-Joy Cakes

Re: cricut cake cartridges

:D Ik heb geen idee waar mijn man hem gaat kopen of gekocht heeft wilt die niks over zeggen soms is het daar echt een pestkop in

14

Re: cricut cake cartridges

fairydust schreef:

:D Ik heb geen idee waar mijn man hem gaat kopen of gekocht heeft wilt die niks over zeggen soms is het daar echt een pestkop in

dat is balen voor mij dan  :Y

N-Joy Cakes

15

Re: cricut cake cartridges

joann heeft vaak leuke aanbiedingen maar weet niet of die ook naar Nederland verstuurt. Dacht het niet maar als dat wel zo is hoor ik het graag.