26

Re: cricut cake

Leuk, leuk, gefeliciteerd hoor!!!

Heb je 'm nu hier besteld of toch in Amerika?
Ik denk nog heeeeel even  O-)

27

Re: cricut cake

Dank je.....Toch maar in Amerika  :Y

28

Re: cricut cake

En ik heb hem sinds gisteren in huis en meteen al geprobeerd. Ik ga zo direkt even cupcakes bakken want ik moet toch iets verzieren.

29

Re: cricut cake

Woowwww....ik hoop dat ik hem ook snel binnen krijg...heb er zn zin in :+

30

Re: cricut cake

Ik heb er 2 maanden op gewacht -  mijn ouders hebben hem uit de VS meegenomen maar wonen zelf in Oostenrijk. Maar het was het wachten echt waard.

Sterkte met wachten!

31

Re: cricut cake

josev schreef:

Nou, ik heb 'em hoor :D  en hij is FANTASTISCH!
Ik ben druk aan ' t oefenen met marsepein en heb al hele mooie letters " gemaakt ".En zo snel. Straks ga ik kijken hoe het verschil is met fondant. En de bediening van het apparaat is simpel, er zit ee
n klein boekje bij, gewoon even erbij houden en oefenen.

is het in het nederlands?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

32

Re: cricut cake

Katy schreef:

Waar kun je hem het beste kopen ?
Ik wil er ook graag 1 bestellen maar weet nog niet of ik hem nu in NL of in Amerika ga bestellen. Bij Culinair Centrum krijg je er een workshop bij en dat is natuurlijk ook erg interessant en als je er problemen mee hebt.
In Amerika is hij natuurlijk veel goedkoper maar dan weet je nog niet hoe hij werkt en als je er wat mee hebt  :s

Wat zouden jullie doen ?

Gr. Katy

Nou  dit zouden mijn gedachten kunnen zijn, plus dat ik de garantie (en mocht hij kapot gaan wat dan als hij uit amerika komt?) erg belangrijk vindt.

Ik denk nog ff.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

33

Re: cricut cake

Zat op marktplaats te kijken daar heb je hobbywinkel van straaten die vanaf februari  de cricut cake mini  heeft voor een prijs van 295 euro. staan ook verschillende  cartridge bij vanaf 40 euro.

34

Re: cricut cake

Nou ik ben uitgedacht hoor en heb 'm besteld :D  Om de één of andere vage reden lukte het vanochtend niet om te bestellen, iets met de eerste 4 cijfers van m'n creditcard.... daar baalde ik zo van ... ik mailen maar geen reactie (hoezo ongeduldig) dus daarnet toch nog maar een keertje geprobeerd en ja hoor nu lukte 't wel :D  Nu nog wachten....

35

Re: cricut cake

Kwamen er ook invoerrechten bij?
Heb je de machine met de cartridgebundle gekocht?

36

Re: cricut cake

ik heb hem gekocht voor 311,- ex btw. hier in NL

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

37

Re: cricut cake

Zaten daar ook extra cartridges bij?

38

Re: cricut cake

Pumba schreef:

Kwamen er ook invoerrechten bij?
Heb je de machine met de cartridgebundle gekocht?

Ik heb 'm gekocht met de bundle, nog twee extra cartridges en twee sets matten. Werd vandaag wel gebeld door DHL voor mn BTW nr dus dat zal er wel bijkomen. Misschien dat ie morgen al wordt geleverd, dan weet ik meer.

39

Re: cricut cake

Ok, mijn man heeft wel een BTW nummer volgens mij. Maar stel dat je dat niet hebt  :think:

40

Re: cricut cake

Tja, dat vroeg ik me ook al af... maar had geen tijd om ze iets te vragen.
Nu heb ik wel m'n bedrijfsnaam gebruikt om te bestellen, misschien dat het daardoor komt en is het voor particulieren weer anders, geen idee. Wie weet weet ik morgen meer, dan laat ik het wel even weten...

groetjes el

41

Re: cricut cake

Ik had je ook gemaild  ;)
Wel een beetje dubbel  :o

42

Re: cricut cake

Maakt niet uit hoor :D

43

Re: cricut cake

Pumba schreef:

Zaten daar ook extra cartridges bij?

ja de basis zit er bij dat zijn ook al bijna 300 verschillende motieve en morgen komen de andere binnen!!!!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

44

Re: cricut cake

Nou hij is er hoor  :D  Echt supersnel..maandag besteld en nu al binnen. Ik heb nog even aan de bezorgers gevraagd of er nog extra kosten bijkomen, volgens hen niet. Op de vraag waarom ze me gisteren gebeld hebben voor m'n btw nr kreeg ik als antwoord, dat de verzender dit soms betaald :/ wel een beetje vreemd lijkt me, maar ik heb nog nooit uit Amerika besteld dus weet 't ook niet. Ik wacht wel af. Alleen worden jullie hier nog steeds niet veel wijzer van :+

Ik ga de doos eens openmaken  tralalalala

45

Re: cricut cake

Wat was nu eigenlijk het verschil in de prijs tussen Amerika en NL???

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

46

Re: cricut cake

Jelle85 schreef:

Wat was nu eigenlijk het verschil in de prijs tussen Amerika en NL???

Ik heb nu betaald €345,45 incl vzk en transportverz. voor de cricut met de bundle van 3 extra cartridges en daarbij nog 2 extra cartridges en 2 sets matten. In nederland zou ik hier voor bij de groothandel €793,- betalen. De twee extra cartridges die ik heb zijn bij de groothandel hier nog niet verkrijgbaar voor de prijs heb ik dezelfde aangehouden als van de andere cartridges, denk dat dit wel overeenkomt. Het zou natuurlijk best kunnen dat via een andere groothandel/winkel in Nederland de prijzen lager zijn hoor, maar ik denk dat ik het voor deze prijs niet In Nederland had kunnen kopen.

47 Laatst bewerkt door Pumba (20-01-2011 19:33)

Re: cricut cake

Ik heb 'm net besteld!  :lol: Bijna hetzelfde pakket als El, maar ik heb de cartridge New arrival en Martha Stewart elegant cakes.
Ben zeer benieuwd hoe snel ik 'm heb.
Ik betaal €328,70.

Re: cricut cake

kun je via america alleen maar bestellen met een creditcard??

49

Re: cricut cake

Volgens mij kon het ook met paypal.

50

Re: cricut cake

Ja, Paypal kan ook. En omdat de betaling bij mij eerst niet lukte, had ik ze gemaild en schreven ze dat het ook met check/money order mocht.

@pumba Ook over de streep dus....gefeliciteerd hoor, hij is 't wel waard :D