Ottolien schreef:Mensen houden jullie er bij het kopen in/uit Amerika rekening mee dat de voltage daar anders is dan hier.
Dan moet je vaak nog kosten maken om hem hier te kunnen gebruiken en je garantie vervalt dan ok.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel het scheelt, maar je moet er wel even rekening mee houden.
In Amerika is het standaard 120 Volt, in Nederland 220. Maarrrrr dat maakt helemaal niks uit in dit geval
Dit apparaat is zo geavanceerd dat het vrijwel bij alle voltages tussen 100 en 400 gebruikt kan worden.
Je hoeft alleen maar een ander stekkertje te halen bij de handyman. Of gewoon zoals ik, je stekkertje van je laptop gebruiken
Je krijgt er namelijk een transformator bij die met één stekkertje in de Cricut zit en aan de andere kant moet je een snoertje insteken dat ook in het stopcontact gaat.
"Toevallig" is dat hetzelfde formaat als mijn laptopstekkertje
Edit:
Zo'n snoertje kost ongeveer 6 euro, en als je zelf erg handig bent kun je gewoon een los stekkertje kopen bij de praxis, de amerikaanse stekker eraf knippen en de Nederlandse erop zetten.
Dat ga ik binnenkort ook doen, want ik wil mijn laptopje ook gewoon blijven gebruiken