Onderwerp: Fondant of marsepein voor eerste taartje?
Hallo,
Ik ben nieuw hier vraag me nu af wat makkelijker bekleden is voor een eerste taartje(s) .
Wilde hier van de shop bestellen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Fondant of marsepein voor eerste taartje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik ben nieuw hier vraag me nu af wat makkelijker bekleden is voor een eerste taartje(s) .
Wilde hier van de shop bestellen.
Dat is volgens mij gewoon persoonlijk, de een wil fondant de ander marsepein, ik gebruik altijd fondant.
Voor een 1e taartje is denk ik geen van beiden makkelijk
Keuze is idd vaak heel persoonlijk, en op smaak..........
ik zweer bij marsepein! Zo lekker!!!!
Ik zelf neem altijd een combi van beiden Dan krijg je marsefond
zeelandia marsepein.ideaal met uitrollen!!scheurt ook niet zo snel.
succes!
Marsmellowfondant kan ook nog, om het nog makkelijker te maken . Errug lekker maar om te bekleden gebruik ik liever gewone fondant van petticine. Persoonlijk vind ik fondant lekkerder dan marsepein maar das kwestie van smaak.
ik ben begonnen met marsepein maar ben helemaal overgestap naar de fondant van bakels. Geweldig spul!
ik ben ook nog beginner en bij mij ging fondant helemaal mis, scheuren enzo. Nu laatste keer zeelandia marsepein gebruikt en ging veel beter!! Dus ik zou zeggen marsepein maar de meningen zijn zo verschillend, gewoon beiden proberen een keer!
Wij gebruiken bij beginnerworkshops in principe marsepein. Dat is toch wat steviger dan rolfondant, werkt wat vriendelijker zeg maar.
Gewoon FunCakes 1:4 trouwens.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Fondant of marsepein voor eerste taartje?