1

Onderwerp: cricut cake

is die al in een hobby wilnkel te verkrijgen of alleen via inernet?

heb de zoekfunctie gebruikt maar ik zie het niet staan dus vandaar ff mn vraagje hier,

ben me al een tijdje aan het verdiepen in de cricut en ik wil m nu  toch echt gaan kopen maar ik wil m eigenlijk in een winkel kopen zodat ik m eerst kan zien maar als dat niet kan dan bestel ik m via internet  ;)

groetjes anke

2

Re: cricut cake

volgens tineke (cc beverwijk) kwamen ze in november binnen in nl. Zou niet weten waar ze te koop zijn eigenlijk.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Re: cricut cake

ik heb er toch maar een besteld in amerika  :D
echt helemaal happy, maar nu wachten he en dat duurt zoooo lang altijd
maar goed nog een aantan leuke dagen ertussen dus de tijd zal snel gaan denk ik

gr anke

4

Re: cricut cake

ik heb hem in oktober gekocht bij de Taartenprinses in Bleiswijk!
Helaas heb ik er nog steeds NIETS mee gedaan!!! :s

groeten, Bianca
TAART in huis

5

Re: cricut cake

Ik heb de cricut cake in amerika besteld ik vond het prijs verschil wel erg groot.

6

Re: cricut cake

Hoi,
Mag ik vragen waar jullie de cricuit cake in Amerika hebben besteld (site) en wat jullie er voor hebben betaald?
Ben er nl. ook in geïnteresseerd maar vind de Nederlandse prijs wel erg hoog!
Alvast bedankt!

gr. Bianca

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

7

Re: cricut cake

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130662 even topic doorlezen..............en andere topics in dit nieuwe forum-onderdeel, want er lopen er nu meerdere...........

8

Re: cricut cake

In Nederland is hij bij Pipoos op het Zuidplein in Rotterdam te krijgen. Wellicht bij andere Pipoos ook of anders te bestellen als je hem perse in Nederland wil kopen? Ik heb de mijne via iemand hier op het forum besteld!

Never give up on things that make you smile......

9

Re: cricut cake

ikben hem tegen gekomen op eensite voor 335 euro en gaaf wat een cartridges je er bij kunt kopen
ikben vandaag bij bommel geweest en we hebben wat gefreubeld zo gaaf ik ben om hoor en mijn spaarpot staat klaar bedankt nog lieve bommel ;)